Τετάρτη, 9 Ιουνίου 2010

Χάκερς «χτύπησαν» το facebook γυναίκας βουλευτή




«Δυστυχώς στο συγκεκριμένο προφίλ δεν είμαι πια εγώ ο διαχειριστής. Δεν ισχύει ότι εκεί γράφεται και ότι από εκεί λάβετε. Οι κωδικοί βρέθηκαν σε λάθος χέρια. Σας ζητώ συγγνώμη για την αναστάτωση»αναγράφει στο προφίλ της η πρώην βουλευτής της ΝΔ, Ζέττα Μακρή, καθώς «χτυπήθηκε» από χάκερς, που αναστάτωσαν τη γνωστή πολιτικό.

Στο προφίλ της είχαν αλλάξει το status της και είχαν βάλει ότι η σχέση της είναι «σύνθετη» ή αλλιώς «complicated», σύμφωνα με την ορολογία του Facebook, και ότι ψάχνει τα πάντα από τους πάντες… Με άλλα λόγια ότι ενδιαφέρεται για «φιλία», «ραντεβού», «σχέση» και «δικτύωση» όχι μόνο με άνδρες αλλά και με γυναίκες!!!

Το τι επακολούθησε μετά από αυτές τις «ανακοινώσεις»… ούτε που το χωρά ο ανθρώπινος νους! Τα μηνύματα από άνδρες που δήλωναν πρόθυμοι να αναπληρώσουν το κενό της πρώην βουλευτή της ΝΔ, ήταν καταιγιστικά και ιδιαίτερα αισχρού περιεχομένου!!!

Η ίδια, αναστατωμένη από αυτό που της συνέβη, απαντά επισημαίνοντας τα εξής «Φαίνεται πως κάποιοι στην προσπάθειά τους να με βλάψουν πολιτικά, μην έχοντας κάτι μεμπτό να προσάψουν σε όλη την επαγγελματική και πολιτική μου διαδρομή, αρέσκονται στηναμφισβήτησή του ήθους μου και προσβάλλουν κατ\' εξακολούθηση την προσωπικότητά μου.»

Και προσθέτει: «Έχω συνηθίσει πια στα χτυπήματα κάτω από τη μέση και στην αήθη ενορχηστρωμένη προσπάθεια σπίλωσής μου. Μια προσπάθεια που έχει ενορχηστρωτές, έχει όμως και τους εκτελεστές, τους οποίους αμφότερους γνωρίζω και ήδη έχω κινηθεί νομικά εναντίον τους... Θεωρώ το facebook χρήσιμο εργαλείο, αλλά και μέσο το οποίο προσφέρεται για την γνωστοποίηση των απόψεων, των θέσεων και των ενεργειών μου. Διατηρώ εδώ και αρκετό καιρό δύο λογαριασμούς σ\' αυτή τη νέα διαδικτυακή συνήθεια. Μου είναι ομολογουμένως χρήσιμοι και προσπαθώ να έχω, όσο μου επιτρέπει ο χρόνος που αποσπούν οι υποχρεώσεις μου, καθημερινή επαφή με τους πολλούς φίλους μου.

Κατά την διάρκεια των τελευταίων εθνικών εκλογών, λόγω του συνηθισμένου φόρτου, εμπιστεύτηκα τον κωδικό εισόδου στον προσωπικό μου λογαριασμό σε δύο στελέχη του γραφείου μου, που τότε με βοηθούσαν. Σήμερα, με τα άτομα αυτά βρίσκομαι σε δικαστική διαμάχη και εύκολα μπορείς να καταλάβεις ότι εκμεταλλευόμενοι την μη αλλαγή κωδικών από μέρους μου (γεγονός που κακώς αμέλησα, αλλά δεν πίστευα ότι θα έφταναν σε αυτό το σημείο) προχώρησαν σε αυτήν την εσκεμμένη αλλαγή των προσωπικών μου στοιχείων στο facebook.

Γνώστες του τεχνικού μέρους, άλλαξαν την προσωπική μου κατάσταση και τους λόγους που βρίσκομαι σε αυτό το μέσο. Η οικογενειακή μου κατάσταση είναι δεδομένη, είμαι παντρεμένη. Ο λόγος συμμετοχής μου σε αυτό το διαδραστικό μέσο, επίσης. Είναι η κοινωνική δικτύωση. Όλοι όσοι με γνωρίζουν, βλέποντας αυτές τις αλλαγές, μόνο με διάθεση χιούμορ θα μπορούσαν να τις προσεγγίσουν.»

Τέλος ξεκαθαρίζει πως έχει ήδη κινηθεί νομικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...