Τετάρτη, 30 Ιουνίου 2010

Κινητή Τηλεφωνία στην Ελλάδα: Γραφειοκρατία στη διαδικασία αδειοδότησης και υψηλή φορολόγηση αναστέλλουν επενδύσεις ύψους 1,8 δισ.

3 generations, grandmother, mother & son, 
play...
Τις επιπτώσεις από την στασιμότητα στην επίλυση των σημαντικών θεμάτων που αντιμετωπίζει ο κλάδος της κινητής τηλεφωνίας καταδεικνύει η μελέτη που εκπόνησε το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) και η ICAP για την ΕΕΚΤ. Το γραφειοκρατικό νομικό πλαίσιο για την αδειοδότηση των δικτύων όσο και η υπερβολική φορολόγηση των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας εμποδίζουν την ανάπτυξη του κλάδου και θέτουν σε κίνδυνο προγραμματισμένες επενδύσεις ύψους 1,8 δισ. από τις εταιρείες την επόμενη τριετία τη στιγμή που την ίδια περίοδο οι επενδύσεις στο σύνολο της οικονομίας αναμένεται να συρρικνωθούν σωρευτικά κατά 33% περίπου. 
Ειδικότερα, το δαιδαλώδες και ανεπαρκές νομικό πλαίσιο αδειοδότησης και οι καθυστερήσεις των αρμόδιων Αρχών στην έκδοση των απαιτούμενων εγκρίσεων - κυρίως των Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων από τις Περιφέρειες - διαμορφώνουν ένα περιβάλλον όπου η Δημόσια Διοίκηση αδυνατεί να αντεπεξέλθει στις υποχρεώσεις της και να δημιουργήσει αποτελεσματικές συνθήκες λειτουργίας για τους παρόχους, ώστε να μπορούν να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους σε επίπεδο κάλυψης δικτύου και ποιότητας υπηρεσιών που απορρέουν από την άδεια λειτουργίας τους. ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ

Προειδοποίηση για περιστατικά υπερθέρμανσης σε φορητούς Sony Vaio

Περισσότεροι από μισό εκατομμύριο φορητοί υπολογιστές Vaio πρέπει να ελεγχθούν για ενδεχόμενο πρόβλημα που μπορεί σε σπάνιες περιπτώσεις να οδηγήσει σε υπερθέρμανση, ανακοίνωσε την Τετάρτη ο όμιλος Sony.

Το πρόβλημα επιλύεται πάντως εύκολα με την εγκατάσταση της αντίστοιχης ενημέρωσης λογισμικού.

H προειδοποίηση αφορά 535.000 φορητούς Vaio των σειρών F και C, οι οποίοι πωλούνται από τον Ιανουάριο. Οι 103.000 από αυτούς διατέθηκαν στην αγορά της Ευρώπης.

Εκπρόσωπος της Sony επιβεβαίωσε στο in.gr ότι το πρόβλημα αφορά και μοντέλα CW2 και F11 που κυκλοφορούν και στην ελληνική αγορά.

Οι αγοραστές που έχουν δηλώσει τη συσκευή τους στη Sony (με τη διαδικασία του registration) θα ενημερωθούν από την εταιρεία για το αν πρέπει να προβούν σε έλεγχο. Οι υπόλοιποι χρήστες μπορούν να μάθουν αν τους αφορά το πρόβλημα εισάγοντας τον σειραϊκό αριθμό του υπολογιστή στο ειδικό εργαλείο που υπάρχει στο δικτυακό τόπο της Sony Ελλάδας.

Ο ιαπωνικός όμιλος έχει δεχθεί συνολικά 39 αναφορές για περιστατικά υπερθέρμανσης, στα οποία όμως δεν υπήρξαν τραυματισμοί. Σε λίγες περιπτώσεις, η υψηλή θερμοκρασία παραμόρφωσε το περίβλημα του υπολογιστή.

Όπως αναφέρει το AFP, το πρόβλημα εντοπίζεται στο τσιπ που παρακολουθεί τη θερμοκρασία του συστήματος.

HTC: Ξεπερνούν κάθε προσδοκία οι συμμετοχές στον διαγωνισμό

GRAND - HTC Greek AndroidTM Developers Challenge
Παράταση της περιόδου εγγραφών στον HTC Greek AndroidTM Developers Challenge έως την 1η Αυγούστου!  
Αθήνα  – Οι συμμετοχές στον πρωτοποριακό Διαγωνισμό Ανάπτυξης AndroidTM Εφαρμογών GRAND, HTC Greek AndroidTM Developers Challengehtccompetition.com, ξεπέρασαν κάθε προσδοκία έχοντας ήδη υπερβεί τις 664 σε αριθμό. 
Χάρη στην πρωτοφανή επιτυχία του διαγωνισμού GRAND και το ιδιαίτερα αυξημένο ενδιαφέρον που έχει προσελκύσει στο κοινό των developers, η HTC αποφάσισε να παρατείνει τη περίοδο των εγγραφών κατά μια εβδομάδα. Συγκεκριμένα, η τελική προθεσμία εγγραφής μεταφέρεται στην 1η Αυγούστου, ώστε να έχουν την ευκαιρία συμμετοχής ακόμη περισσότεροι developers. 
Υπενθυμίζεται ότι οι διαγωνιζόμενοι μπορούν να λάβουν μέρος υποβάλλοντας συμμετοχές στις παρακάτω τέσσερις κατηγορίες: «Ψυχαγωγία», «Νέα & Καιρός», «Brains & Puzzles» και «Αθλητικά». Από την κάθε κατηγορία θα αναδειχτούν έως και 3 νικητές (στο σύνολο έως και 12 νικητές), που θα επιλεγούν από την Επιτροπή Αξιολόγησης του Διαγωνισμού, για να λάβουν τα παρακάτω βραβεία: €2.000, €1.300 και €700 για την πρώτη, δεύτερη και τρίτη θέση, αντίστοιχα.  
Για να δημιουργήσει κανείς τον δικό του λογαριασμό στο site του διαγωνισμού GRAND, θα πρέπει να συμπληρώσει τα στοιχεία του/της στην φόρμα εγγραφής που βρίσκεται στην ακόλουθη ιστοσελίδα: www.htccompetition.com  
Αξίζει τέλος  να αναφερθεί ότι παράλληλα η  HTC κυκλοφόρησε πρόσφατα στην αγορά τις νέες AndroidTM συσκευές, HTC Desire & HTC Legend, ανατρέποντας τα δεδομένα στην κινητή τηλεφωνία. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το HTC Desire, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν τη διεύθυνση: http://www.htc.com/gr/product/desire/overview.html και για το HTC Legend τη διεύθυνση: http://www.htc.com/gr/product/legend/overview.html  
Υποστηρικτές του διαγωνισμού είναι το περιοδικό Κινητή Τηλεφωνία, η free press Athens Voice, η έκδοση University Press και το MAD TV.
Enhanced by Zemanta

Τα "κόκκινα φανάρια" στο internet

Ο φορέας που επιβλέπει τις βασικές λειτουργίες του Διαδικτύου φαίνεται πως αναγνωρίζει ότι η πορνογραφία είναι σημαντικό κομμάτι του Παγκόσμιου Ιστού: Ενέκρινε τελικά τη δημιουργία του «ροζ» ονόματος χώρου .xxx, το οποίο είχε απορρίψει τρεις φορές από το 2000.
Η μη κερδοσκοπική αμερικανική εταιρεία ICANN (Διαδικτυακή Εταιρεία Ονοματοδοσίας και Αριθμοδότησης) παραδέχεται ότι η προηγούμενη άρνησή της να δώσει το πράσινο φως «δεν ήταν συνεπής με την εφαρμογή ουδέτερης, αντικειμενικής και δίκαιης πολιτικής».
Τη διαχείριση του νέου ονόματος χώρου θα αναλάβει η εταιρεία ICM Registry LLC, η οποία χαρακτήρισε την απόφαση «καλά νέα για όσους επιθυμούν να καταναλώσουν, ή να αποφύγουν, περιεχόμενο για ενηλίκους».
Η ICM και οι εταιρείας πορνογραφίας που θα εξυπηρετεί υποστηρίζουν ότι η δημιουργία ενός συγκεκριμένου χώρου για το πορνογραφικό περιεχόμενο θα διευκολύνει το φιλτράρισμα του περιεχομένου αυτού, για παράδειγμα από τα προγράμματα προστασίας που εγκαθιστούν οι γονείς στους υπολογιστές των παιδιών τους.
Σε συνεδρίαση της ICANN που ολοκληρώθηκε την Παρασκευή στις Βρυξέλλες, ορισμένα μέλη του ΔΣ δήλωσαν ότι νιώθουν «άβολα» με την έγκριση της κατάληξης .xxx. Οι περισσότεροι πάντως παραδέχτηκαν ότι το πράσινο φως ήταν αναπόφευκτο δεδομένου ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις.
Η ICANN είχε παλαιότερα κατηγορηθεί ότι η άρνησή της να εγκρίνει το .xxx οφειλόταν σε πολιτικές παρεμβάσεις.
Τον περασμένο Φεβρουάριο, αμερικανικό δικαστήριο έκρινε ότι η ICANN έσφαλε στην άρνησή της να εγκρίνει το όνομα χώρου. Η ICANN ξεκίνησε εκ νέου δημόσιο διάλογο για το θέμα και τελικά υπαναχώρησε.
Enhanced by Zemanta

Τρίτη, 29 Ιουνίου 2010

150.000.000 χρήστες χρησιμοποιούν Windows 7!


Μέσα σε λίγους μήνες τα Windows 7 πούλησαν 150 εκατομμύρια αντίτυπα!H Microsoft ανακοίνωσε πρόσφατα, ότι τα Windows 7 είναι πλέον το λογισμικό με τις πιο γρήγορες πωλήσεις που έχει κυκλοφορήσει η Microsoft αφού από τον Οκτώβριο μέχρι σήμερα έχουν πουληθεί 150 εκατομμύρια κομμάτια.

Σύμφωνα με τον αριθμό αυτό μπορούμε να πούμε οτι πωλείται ένα αυθεντικό αντίτυπο του νέου λειτουργικού κάθε δευτερόλεπτο ενώ οι από την πλευρά τους οι αναλυτές, πιστεύουν ότι μέσα στους επόμενους μήνες, τα Windows 7 θα έχουν μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά από τα Windows Vista.

Τέλος ακόμα ένα σημαντικό κομμάτι για τη Microsoft είναι οτι πολλοί χρήστες αναβαθμίζουν τα Windows XP απευθείας σε Windows 7.
Enhanced by Zemanta

1.700.000 iPhone4 πουλήθηκαν μέσα σε τρεις μέρες!

Το iPad μπορεί να έχει πουλήσει μέσα σε 80 μέρες 3.000.000 κομμάτια όμως το νέο iPhone μάλλον είναι αυτό που θα σπάσει όλα τα ρεκόρ αφού μέσα σε 3 μέρες πούλησε περισσότερο από το ένα τρίτο του iPad.

Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της Apple, το iPhone 4 πούλησε από τις 24 Ιουνίου που κυκλοφόρησε μέχρι και το Σάββατο 26 Ιουνίου 1.700.000 συσκευές καταγράφοντας ακόμα ένα ρεκόρ στην ιστορία της εταιρίας.

Σε αντίθεση με το iPhone 4, ο προκάτοχος του χρειάστηκε πάνω από 70 ημέρες για να πετύχει αυτό τον αριθμό πωλήσεων

Δευτέρα, 28 Ιουνίου 2010

Διαλύθηκε στη Σουηδία η ιδρυτική ομάδα του Pirate Bay

Ακόμα μια ήττα για τους πολέμιους της πνευματικής ιδιοκτησίας στο Διαδίκτυο. Η σουηδική ομάδα Piratbyran, από τη οποία γεννήθηκε η γνωστή υπηρεσία ανταλλαγής αρχείων Pirate Bay, ανακοίνωσε τη διάλυσή της έπειτα από το θάνατο ενός βασικού μέλους της.

Το ίδιο το Pirate Bay φαίνεται πάντως πως θα συνεχίσει να λειτουργεί, καθώς είχε ανεξαρτητοποιηθεί από την ομάδα εδώ και περίπου πέντε χρόνια.

Piratebyran σημαίνει στα σουηδικά «γραφείο πειρατείας». Η ομάδα ιδρύθηκε το 2003 ως απάντηση στο Antipiratbyran («γραφείο κατά της πειρατείας»), αρμόδιο για την καταπολέμηση της διαδικτυακής πειρατείας. ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΔΩ

Νέο ρεκόρ μηνυμάτων για το Twitter!

3.283 μηνύματα ανά δευτερόλεπτο είναι το νέο ρεκόρ που κατέγραψε το Twitter!

Με αφορμή το Παγκόσμιο Κύπελλο που γίνεται αυτές τις μέρες, η κίνηση στο Twitter έχει ανέβει κατακόρυφα, προκαλώντας πονοκέφαλο στους υπεύθυνους του site αφού λόγω της μεγάλης επισκεψιμότητας οι servers φτάνουν στα όριά τους.

Επίσης τα παιχνίδια της Ιαπωνίας εναντίον της Δανίας και της Ολλανδίας εναντίον του Καμερούν είχαν ως αποτέλεσμα το Twitter να καταγράψει ένα νέο ρεκόρ.


3.283 μηνύματα ή αλλιώς Tweets, ανά δευτερόλεπτο από τη στιγμή της έναρξης μέχρι και το σφύριγμα της λήξης των παραπάνω παιχνιδιών. Η κίνηση όπως είναι λογικό ανέβαινε μετά από κάθε γκολ, σύμφωνα με το επίσημο blog του Twitter.


Το προηγούμενο ρεκόρ το είχε ο τελικός του NBA με 3.085 tweets ανά δευτερόλεπτο ενώ ο μέσος όρος καθημερινής αποστολής tweets είναι κοντά στα 750 ανά δευτερόλεπτο.
Enhanced by Zemanta

Έτοιμο το πρώτο update του IOS 4!

Image representing iPhone as depicted in Crunc...Image via CrunchBase
Μετά από τα πολλά παράπονα που αντιμετώπισε η Apple με την κυκλοφορία του νέου iPhone 4 τελικά βρήκε λύση αναβαθμίζοντας το λογισμικό της!

Αφού αναγνώρισε λοιπόν το πρόβλημα λήψης σήματος του iPhone 4 όταν ο χρήστης το κρατούσε σε συγκεκριμένο σημείο του εξωτερικού περιβλήματος αποφάσισε να ετοιμάσει μία αναβάθμιση για το για το νέο της λογισμικό.

Με την έκδοση 4.0.1 που αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα, το κινητό μπορεί να εντοπίσει πιο γρήγορα εναλλακτικές λύσεις επικοινωνίας σε περίπτωση που ο χρήστης ακουμπάει το κάτω μέρος της συσκευής, ενώ η εταιρία λέει ότι το πρόβλημα οφείλεται στο λογισμικό και όχι στη συσκευή.


Πάντως δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις καταστημάτων που άρχισαν να προσφέρουν δωρεάν θήκες για τη συσκευή (έτσι ώστε το εξωτερικό τμήμα να μην έρχεται σε επαφή με το χέρι του χρήστη), ενώ από την πλευρά της Apple, ο Steve Jobs δήλωσε πως σύντομα θα προσφερθεί μόνιμη λύση για το ζήτημα.

Enhanced by Zemanta

Άμεση και εύκολη η ανανέωση χρόνου ομιλίας της Q card

- Ανανέωση χρόνου ομιλίας σε όλα τα καταστήματα WIND με κέρδος το φόρο κινητής τηλεφωνίας 12%
- Ανανέωση χρόνου ομιλίας και ενημέρωση υπολοίπου δωρεάν μέσω SMS σε Ελλάδα και εξωτερικό
Χωρίς κωδικούς και κάρτες μπορούν τώρα εύκολα και γρήγορα να ανανεώνουν το χρόνο ομιλίας τους οι συνδρομητές της Q Card στα καταστήματα WIND σε όλη την Ελλάδα. Ακόμα η Q  card προσφέρει πλέον τη δυνατότητα να ανανεώνουν με δωρεάν SMS ακόμα και όταν βρίσκονται στο εξωτερικό.
Οι χρήστες καρτοκινητής Q μπορούν να ανανεώσουν το χρόνο ομιλίας τους εύκολα και άμεσα σε ένα κατάστημα WIND επιλέγοντας ποσό ανανέωσης από 1€ έως και 50€. Ειδικά για ανανεώσεις άνω των 20€ που πραγματοποιούνται σε κατάστημα, οι συνδρομητές κερδίζουν ως δώρο το φόρο κινητής τηλεφωνίας (12%).
Επίσης, μέσω δωρεάν SMS οι συνδρομητές Q μπορούν να ανανεώνουν το χρόνο ομιλίας τους αλλά και να ενημερώνονται για το υπόλοιπο του λογαριασμού τους εντελώς δωρεάν σε Ελλάδα και εξωτερικό. Στέλνοντας τον 16-ψήφιο κωδικό της κάρτας ανανέωσης στο 1223 μπορούν να ανανεώνουν το χρόνο ομιλίας τους, ενώ με κενό μήνυμα στο 1225 μπορούν να μαθαίνουν το υπόλοιπο του λογαριασμού τους.
Παράλληλα, η Q card συνεχίζει να προσφέρει τις φθηνότερες κλήσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό. Μόνο με 1€ και χωρίς κάρτα ανανέωσης, οι συνδρομητές της Q card, έχουν στη διάθεση τους 1500 λεπτά ομιλίας και 1500 SMS προς όλη τη WIND και όλη την Q card -καρτοκινητή και συμβόλαια- και 100 ΜΒ internet, με μία κλήση στο 12200 ή αποστολή SMS με τη λέξη «1500» στο 12200, έως και 4 φορές κάθε μήνα.
Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλ. 211 999 3000 (όλο το 24ωρο) ή να επισκέπτονται την ιστοσελίδα www.myQ.gr.

Ακόμα φθηνότερες οι χρεώσεις περιαγωγής εντός EΕ για τους συνδρομητές WIND

Ακόμα χαμηλότερες χρεώσεις απολαμβάνουν οι συνδρομητές WIND που ταξιδεύουν στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πιο αναλυτικά, από την 1η Ιουλίου 2010 οι νέες χρεώσεις περιαγωγής για τους συνδρομητές WIND διαμορφώνονται ως εξής:

       ● Εξερχόμενες κλήσεις: 0,48€/λεπτό (από 0,52€ που ισχύει τώρα) με χρέωση ανά δευτερόλεπτο & ελάχιστη αρχική διάρκεια 30’

       ● Εισερχόμενες κλήσεις: 0,18€/λεπτό (από 0,23€ που ισχύει τώρα) με χρέωση ανά δευτερόλεπτο χωρίς ελάχιστη αρχική διάρκεια

Επίσης, οι συνδρομητές WIND, κατά την περιαγωγή σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δεν θα χρεώνονται για τη λήψη φωνητικού μηνύματος στον τηλεφωνητή τους παρά μόνο όταν ακούν το μήνυμα (εξερχόμενη κλήση περιαγωγής από τη χώρα που βρίσκονται προς Ελλάδα: 0,48€/λεπτό). Στις υπόλοιπες χώρες, εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο συνδρομητής χρεώνεται για τη λήψη μηνύματος στον τηλεφωνητή (διεθνείς κλήσεις περιαγωγής) και για τη διάρκεια ακρόασης του.

Υπενθυμίζεται ότι από την 1η Μαρτίου 2010 η WIND διαθέτει τη δωρεάν Υπηρεσία Ενημέρωσης/Φραγής GPRS Roaming με σκοπό την πληρέστερη ενημέρωση και με γνώμονα την προστασία των συνδρομητών της αναφορικά με την περιαγωγή δεδομένων σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η εταιρία συγκεκριμένα:

● Παρέχει τη δυνατότητα φραγής της κίνησης δεδομένων περιαγωγής όταν τον μήνα ο συνδρομητής υπερβεί το προκαθορισμένο από την ΕΕ όριο των 62€ σε κίνηση δεδομένων σε περιαγωγή εντός της Ε.Ε

● Προειδοποίηση με γραπτό μήνυμα όταν η χρέωση θα φτάνει στο 80% του ορίου (δηλαδή στα 49€)

● Επιλογή να συνεχίσει την κίνηση δεδομένων σε περιαγωγή, αποτρέποντας την υλοποίηση της φραγής, στέλνοντας δωρεάν SMS “UNBAR ΝΑΙ” στο 1202 (συνδρομητές συμβολαίου) ή στο 1284 (συνδρομητές καρτοκινητής)

Σημειώνεται ότι η δωρεάν υπηρεσία Ενημέρωσης/Φραγής GPRS Roaming θα διατίθεται αυτόματα σε όλους τους συνδρομητές, κατόπιν Ευρωπαϊκού κανονισμού από 1η Ιουλίου 2010. Οι πελάτες που δεν επιθυμούν την εν λόγω υπηρεσία έχουν τη δυνατότητα να την απενεργοποιήσουν αποστέλλοντας δωρεάν SMS “G OXI” στο 1202 (συνδρομητές συμβολαίου) ή στο 1284 (συνδρομητές καρτοκινητής).
  
Αντίστοιχα για ενεργοποίηση της υπηρεσίας οι ενδιαφερόμενοι αποστέλλουν δωρεάν SMSG60 ΝΑΙ” στο 1202 (συνδρομητές συμβολαίου) και “G NAI” στο 1284 (συνδρομητές καρτοκινητής).
Οι παραπάνω τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ 23%

Σάββατο, 26 Ιουνίου 2010

Αντιδράσεις στην Τουρκία καθώς σφίγγει ο κλοιός διαδικτυακής λογοκρισίας

Κατηγορώντας τη Google για προσβολές κατά της Τουρκίας αλλά και για... φοροδιαφυγή, η Άγκυρα σφίγγει τον κλοιό λογοκρισίας στο Διαδίκτυο, όχι όμως χωρίς να συναντά αντιδράσεις. Στις φωνές όσων προειδοποιούν για καταστολή της ελευθερίας της έκφρασης προστίθεται τώρα ο πρόεδρος Αμπντουλάχ Γκιούλ.

«Δεν μπορώ να αποδεχθώ το γεγονός ότι η Τουρκία βρίσκεται στην κατηγορία των χωρών που απαγορεύουν το YouTube και εμποδίζουν την πρόσβαση στο Google» έγραψε ο Γκιούλ στο λογαριασμό του στο Twitter.

Προειδοποίησε ότι η διαδικτυακή φραγή «εμποδίζει την Τουρκία να ενταχθεί στον κόσμο».

Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, ο υπουργός Συγκοινωνιών και Επικοινωνιών Μπιναλί Γιλντιρίμ κατηγόρησε την υπηρεσία YouTube -η οποία ανήκει στη Google- ότι επιδίδεται σε «πόλεμο κατά της Τουρκικής Δημοκρατίας». Πέτρα του σκανδάλου ήταν διάφορα βίντεο που σχολιάζουν τον Κεμάλ Ατατούρκ η περιέχουν ανάλογο «προσβλητικό» περιεχόμενο.

Η αρχή της υπόθεσης πάει πίσω στο 2007, όταν η Τουρκία ψήφισε νόμο κατά του κυβερνοεγκλήματος σε μια προσπάθεια να πατάξει την παιδική πορνογραφία, τον ηλεκτρονικό τζόγο και την τρομοκρατική προπαγάνδα.

Ο νόμος ενεργοποιήθηκε το 2008 όταν η Άγκυρα επέβαλε φραγή στο YouTube λόγω βίντεο που ανέβαζαν οι χρήστες για να σατιρίσουν τον Κεμάλ Ατατούρκ, ιδρυτή της σύγχρονης Τουρκίας.

Φέτος τον Ιούνιο η Τουρκία επέκτεινε την απαγόρευση και σε άλλες υπηρεσίες της Google που χρησιμοποιούν τις ίδιες διαδικτυακές διευθύνσεις (IP) με το YouTube, αναφέρει τώρα το Associated Press.

Σε άρθρο του στην εφημερίδα Radikal, ο καθηγητής Επικοινωνίας Χαλούκ Σαχίν προειδοποίησε ότι «αν η κυβέρνηση δεν βάλει τέρμα στην απαγόρευση που επεκτάθηκε και σε άλλες υπηρεσίες της Google [...] το όνομα του [πρωθυπουργού] Ταγίπ Ερντογάν θα μείνει στην ιστορία δίπλα στο όνομα του εχθρού του Διαδικτύου Αχμαντινετζάν [του προέδρου του Ιράν]».

Το θέμα έφερε στο τουρκικό Κοινοβούλιο το Δημοκρατικό Λαϊκό Κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης: «Ολόκληρη η Τουρκία έχει αναστατωθεί. Οι αντιδράσεις, η κριτική, οι διαδηλώσεις αυξάνονται μέρα με τη μέρα. Δυστυχώς, βρισκόμαστε και πάλι αντιμέτωποι με τη λογοκρισία στη χώρα μας» είπε ο βουλευτής Εμ.Χαλιτζί.

Η κυβέρνηση κατηγορεί όμως τη Google όχι μόνο για διασπορά προσβλητικού και ακατάλληλου περιεχομένου αλλά και για φοροδιαφυγή. Σύμφωνα με τον υπουργό Συγκοινωνιών Μπιναλί Γιλντιρίμ, ο κολοσσός του Διαδικτύου χρωστάει στο τουρκικό δημόσιο 30 εκατ. λίρες (16 εκατ. ευρώ) από φόρους σε διαφημιστικές καταχωρήσεις.

Από την πλευρά της, η Google εξέφρασε την απογοήτευσή της για το διαδικτυακό μπλόκο και διαβεβαίωσε ότι δεν χρωστάει χρήματα στην Τουρκία.
Enhanced by Zemanta

Οι τηλεοράσεις 3D της Sony διαθέσιμες για το πρώτο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου σε 3D

Τρείς λόγοι για να μπείτε στην επανάσταση του 3D και να έχετε την πρώτη σας 3D εμπειρία από τη Sony: 
    • Νέα σειρά τηλεοράσεων Sony 3D Full HD με την πρώτη κυκλοφορία της “BRAVIA” HX800
    • Η Sony διαθέτει την πλέον εκτενή γκάμα 3D Blu-ray Player και 3D Home Cinema
    • Δωρεάν τίτλοι 3D στερεοσκοπικών παιχνιδιών για PlayStation®3 (PS3™) με όλες τις τηλεοράσεις Sony 3D
 
Πρόσφατα η Sony επιβεβαίωσε για ακόμη μια φορά την ηγετική της θέση στο μέτωπο του 3D, η οποία βασίζεται στην μοναδική εμπειρία του ‘3D World’ της Sony στις καταναλωτικές ηλεκτρονικές συσκευές, τη δημιουργία ταινιών και τα βιντεοπαιχνίδια.
Οι 3D τηλεοράσεις της Sony, τα Blu-ray players και τα Home Cinema είναι διαθέσιμα στα καταστήματα, για να μπορείτε να απολαύσετε το πρώτο Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA που θα κινηματογραφηθεί σε 3D από την Sony και την FIFA.
Η καλύτερη αγορά για 3D TV – το μοντέλο  της σειράς BRAVIA® HX800 και τα 3D αξεσουάρ
Η Sony ανακοίνωσε τη σειρά ΗΧ800 3D TV η οποία θα προσφέρει κινηματογραφικές δυνατότητες στον καταναλωτή και αναμφισβήτητα θα γίνει σημείο αναφοράς για κομψές, τεχνολογικά εξελιγμένες 3D τηλεοράσεις. Το πρώτο μοντέλο της σειράς ΗΧ800 θα ακολουθήσουν μέσα σε λίγες εβδομάδες κι άλλα μοντέλα από την γκάμα τηλεοράσεων 3D της Sony.
Το πρόγραμμά σας περιήγησης μπορεί να μην υποστηρίζει την προβολή 
αυτής της εικόνας.
Η νέα Sony 3D TV - BRAVIA HX800  
Φυσικά, η  σύγχρονη 3D τεχνολογία της Sony θα περιλαμβάνεται σε όλα τα νέα μοντέλα τηλεοράσεων 3D BRAVIA. Βασισμένη στην τελευταία τεχνολογία υψηλού λόγου εναλλαγής εικόνας, δηλαδή το ‘frame rate’ των 200Hz, το οποίο επιτρέπει στο θεατή να δει 3D σε Full High Definition 1080p1, η εικόνα High Definition 3D βελτιώνεται περεταίρω με τις μοναδικές τεχνολογίες της Sony ‘High Speed Precision2’, ‘LED Boost3’ και ‘3D up-conversion’ 4, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί για να καταστήσουν την 3D εικόνα ακόμη πιο καθαρή και φωτεινή, και την 3D εμπειρία ακόμη πιο συναρπαστική. 
Δωρεάν  τίτλοι 3D στερεοσκοπικών παιχνιδιών για PS3 με όλες τις τηλεοράσεις Sony 3D
Παράλληλα, με την κυκλοφορία των τηλεοράσεων 3D, οι κάτοχοι PS3 μπορούν να πανηγυρίζουν, αφού πλέον η σχετική τεχνολογία έχει επεκταθεί και στα 3D στερεοσκοπικά βιντεοπαιχνίδια. Η Sony Computer Entertainment Europe, μαζί με την κυκλοφορία της HX800, κυκλοφόρησε τέσσερα μοναδικά 3D στερεοσκοπικά βιντεοπαιχνίδια1 για το PS3 μέσω του PlayStation Network, τα οποία είναι διαθέσιμα σαν μια δωρεάν συλλογή για όσους αγοράσουν μια τηλεόραση BRAVIA 3D TV. Η παραπάνω προσφορά περιλαμβάνει κάτι για όλη την οικογένεια, από την συναρπαστική δράση του Wipeout ®HD και του Motorstorm Pacific Rift, μέχρι το σαρκαστικό χιούμορ του ΡΑΙΝ και την οικογενειακή διασκέδαση του Super Stardust™ HD. 
Γυαλιά 3D και εξοπλισμός μετάδοσης σε προσιτή τιμή
Τα γυαλιά 3D της Sony χρησιμοποιούν την τεχνολογία active shutter για να δώσουν εικόνα 3D Full High Definition. Έχουν σχεδιαστεί τόσο για άνετη χρήση, όσο και για μεγάλη διάρκεια, με εύκαμπτους και ρυθμιζόμενους βραχίονες και στήριγμα μύτης και σε μια ποικιλία χρωμάτων για να ικανοποιήσουν όλους τους χρήστες – τόσο σε επίπεδο άνεσης όσο και σε επίπεδο αισθητικής. Υπάρχουν επίσης μικρότερα γυαλιά, σε μπλε, ροζ και μαύρο χρώμα, για μικρότερα πρόσωπα, όπως των μικρών παιδιών. Με διάρκεια μπαταρίας περίπου 100 ώρες2 και αυτόματη λειτουργία απενεργοποίησης (auto shut off), τα 3D γυαλιά της Sony θα σας επιτρέψουν να απολαύσετε την 3D δράση για περισσότερη ώρα.
Η σειρά  ΗΧ800 στις 40 ίντσες θα είναι διαθέσιμη στην αγορά σε ένα ειδικό πακέτο 3D το οποίο θα περιέχει ένα ζεύγος γυαλιών 3D και 3D μεταδότη. Η προσφορά αυτή μαζί με τους 4 δωρεάν τίτλους παιχνιδιών προσφέρει μια ολοκληρωμένη Full HD 3D εμπειρία στους καταναλωτές. 
Η εικόνα της 3D οικιακής ψυχαγωγίας ολοκληρώνεται  με τα 3D Blu-ray Players και 3D Home Cinemas
Η Sony παρουσιάζει  την πλέον εκτεταμένη γκάμα 3D Blu-ray Players και 3D Home Cinema που υπάρχει, με προϊόντα σχεδιασμένα να συμπληρώσουν τα νέα μοντέλα 3D τηλεοράσεων της Sony.
Ήδη μπορείτε να βρείτε στην αγορά το οικονομικό 3D Blu-ray Player S470, ενώ το μοντέλο S570 με ενσωματωμένο σύστημα Wi-Fi πρόκειται να κυκλοφορήσει τον Ιούλιο. Την πρόταση της Sony στην 3D οικιακή ψυχαγωγία έρχονται να συμπληρώσουν τα 3D Home Cinema BDV-E970W, BDV-F700 και BDV-F500 που κυκλοφορούν ήδη στην αγορά. 
Τα 3D διαπιστευτήρια της Sony και το Παγκόσμιο  Κύπελλο 
Σε μια  άλλη επίδειξη της μακρόχρονης εμπειρίας και τεχνογνωσίας της Sony στη δημιουργία επαγγελματικής τεχνολογίας και περιεχομένου 3D, η Sony μαζί με την FIFA προχώρησαν σε συμφωνία για κινηματογράφηση 25 αγώνων του FIFA World Cup™ σε 3D.
Εκτός από  τις 3D ζωντανές αναμεταδόσεις και  μια σειρά από δημόσιες προβολές σε όλο τον κόσμο, το ευρύ κοινό  έχει τη δυνατότητα να απολαύσει τα 3D διαφημιστικά τρέιλερ για κάθε έναν από τους 25 αυτούς αγώνες, τα οποία προβάλλονται σε 3D τηλεοράσεις Sony σε 1.300 συνεργαζόμενα με τη Sony καταστήματα λιανικής και καταστήματα Sony σε όλη την Ευρώπη. Επιπλέον, η Sony Pictures Home Entertainment έχει αποκαλύψει τα σχέδια της για την κυκλοφορία της επίσημης 3D ταινίας του FIFA World Cup σε Blu-ray 3D™ μέσα στο 2010. 
Enhanced by Zemanta

Παρασκευή, 25 Ιουνίου 2010

100 δισ. δολάρια ο ετήσιος τζίρος της βιομηχανίας του σεξ στο Ίντερνετ

Κέρδη 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων (περίπου 81 δισ. ευρώ) αποφέρει κάθε χρόνο η παγκόσμια βιομηχανία πορνό στο Διαδίκτυο, η οποία, από σήμερα, αποκτά τη δική της «γωνιά» στον Παγκόσμιο Ιστό.

Το «.xxx» θα είναι σε λίγους μήνες η κατάληξη των domain names εκατομμυρίων πορνογραφικών ιστοσελίδων, όπως αποφάσισε σήμερα η Διαδικτυακή Εταιρεία Ονοματοδοσίας και Αριθμοδότησης (ICANN, Internet Corporation for Assigned Names and Numbers).

Η απόφαση αυτή -που συνοδεύτηκε από πολλές αντιδράσεις και ελήφθη έπειτα από παρασκηνιακές διεργασίες ετών- αναμένεται, σύμφωνα με παράγοντες της διαδικτυακής αγοράς, να «εκτοξεύσει» στα ύψη τα κέρδη της βιομηχανίας του online σεξ.

Σήμερα, η πορνογραφία αποτελεί την πιο επικερδή επιχειρηματική δραστηριότητα στο Ίντερνετ. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία της εταιρείας TopTenReviews η διαδικτυακή βιομηχανία πορνό κάνει μεγαλύτερο τζίρο από αυτόν της Microsoft, της Google, του Amazon, του eBay, της Yahoo, της Apple και της Netflix μαζί!

Το 2006 τα παγκόσμια έσοδα της πορνογραφίας έφτασαν τα 97 δισεκατομμύρια δολάρια και σήμερα εκτιμάται ότι έχουν ξεπεράσει τα 100 δισ. δολάρια.

Κάθε δευτερόλεπτο δαπανώνται περισσότερα από 3.000 δολάρια για την πορνογραφία στο Διαδίκτυο, ενώ 372 χρήστες κάθε δευτερόλεπτο αναζητούν τη λέξη σεξ σε μηχανές αναζήτησης.
Enhanced by Zemanta

Τα πρώτα «κακά μαντάτα» για το iPhone 4 και iOS 4

Άρχισαν τα παρατράγουδα για την Apple και το νέο iPhone 4 κάνοντας μία “αρνητική” «πρεμιέρα» πωλήσεων που ξεκίνησε σήμερα Πέμπτη 24 σε Αμερική, Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία και Ιαπωνία με τις ουρές να τελειώνουν έξω από τα καταστήματα θυμίζοντας σε πολλούς τον πανικό που επικρατούσε με το iPad.

Δεν είναι λίγοι  μάλιστα εκείνοι που αποφάσισαν να κατασκηνώσουν έξω από τα καταστήματα  από το προηγούμενο βράδυ για  να σιγουρευτούν ότι θα κρατήσουν  τη νέα συσκευή.

Σύμφωνα μάλιστα  με τον Steve Jobs η ζήτηση είναι αρκετά μεγαλύτερη από αυτή του iPad.

Ένα από τα διασημότερα  όμως site γύρω από τα gadgets το οποίο μάλιστα αποτελεί μεγάλο πονοκέφαλο για τις εταιρείες τεχνολογίας και κυρίως για τον Steve Jobs – ο οποίος απαγόρευσε την είσοδο των δημοσιογράφων του στο WWDC – καθώς βγάζει τα «άπλυτα» των εταιρειών στη φόρα αποφάσισε να επισκιάσει αυτή τη μέρα παρουσιάζοντας δύο ελαττώματα της νέας συσκευής.

Εκείνο ήταν μάλιστα το site που παρουσίασε πριν της ώρας του το νέο iPhone 4 λέγοντας ότι το αγόρασε από κάποιον που το βρήκε σε ένα μπαρ που το άφησε κάποιος που είχε γενέθλια και αυτός ο κάποιος έτυχε να είναι προγραμματιστής της Apple ο οποίος είχε, για δοκιμαστικούς λόγους, ένα iPhone 4 στην κατοχή του…

Ωστόσο ο Steve Jobs σε συνέντευξη που είχε δώσει τόνισε πρόκειται για κλοπή και όχι συγκυρία.

Το συγκεκριμένο λοιπόν site έχει ως βασικό του θέμα σήμερα τα δύο ελαττώματα του νέου iPhone 4 τα οποία μάλιστα έχει παραθέσει και σε σχετικό βίντεο.

Συγκεκριμένα, οι δύο κεραίες οι οποίες περικλείουν τη νέα συσκευή (παρόλο που φαίνονται σαν διακοσμητικό στοιχείο) απ ότι φαίνεται παρουσιάζουν μία σοβαρή δυσλειτουργία όταν ο χρήστης έχει την συσκευή στα χέρια του. Για την ακρίβεια… πέφτει το σήμα της συσκευής! Με λίγα λόγια, εάν μιλάτε στο τηλέφωνο κρατώντας τη συσκευή απλά δεν θα μπορείτε γιατί δεν θα έχετε σήμα.

Το δεύτερο  πρόβλημα που αντιμετωπίζει η  νέα συσκευή αφορά την οθόνη, και συγκεκριμένα κάποια κίτρινα  σημεία τα οποία εμφανίζονται σε αυτή.

Πέραν όμως του  iPhone 4 προβλήματα αντιμετωπίζει και το iPhone 3G με το νέο λογισμικό iOS 4. Το νέο λογισμικό είναι «βαρύ» για την συγκεκριμένη συσκευή με αποτέλεσμα όλες του οι λειτουργίες να καθυστερούν να αποκριθούν στις επιλογές του χρήστη.

Σε μερικές  περιπτώσεις η συσκευή χρειάζεται το διπλάσιο χρόνο απ’ ότι χρειαζόταν με το προηγούμενο λογισμικό 3.1.3.

Τρία σοβαρά προβλήματα για την κορυφαία συσκευή  της Apple τα οποία θέλουν άμεσα λύση, και όλα αυτά, 2 ημέρες μετά την ανακοίνωση ότι η εταιρεία πούλησε 3 εκατομμύρια iPad…
Enhanced by Zemanta

Τετάρτη, 23 Ιουνίου 2010

Ψάχνουν κέρδη… μετά μουσικής στο Ίντερνετ

Apple και Google «κονταροχτυπιούνται» για το ποιος θα εξασφαλίσει το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά της μουσικής στο Ίντερνετ, την ίδια στιγμή που η Microsoft μπαίνει δυναμικά στο «παιχνίδι», λανσάροντας την πρώτη μουσική μηχανή αναζήτησης.

Το ενδιαφέρον των εταιρειών είναι εύλογο, αν κρίνει κανείς από τον τζίρο της διεθνούς μουσικής βιομηχανίας στο Διαδίκτυο, που ανέρχεται σε αρκετά δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Google ετοιμάζεται να εγκαινιάσει μια υπηρεσία για downloading και online αναπαραγωγή τραγουδιών, που θα είναι συνδεδεμένη με τη μηχανή αναζήτησής της. Θα έχει τη μορφή ενός «media player», μέσω του οποίου οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να ακούν και να «κατεβάζουν» τραγούδια.

Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα της εφημερίδας «The Wall Street Journal», η Google συνεργάζεται ήδη με εταιρείες της μουσικής βιομηχανίας, προετοιμάζοντας πυρετωδώς τη νέα μουσική υπηρεσία, με στόχο να την θέσει σε λειτουργία μέσα στο 2010 και να την κάνει συνδρομητική το 2011. ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΞΕΝΗ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ, ΕΔΩ

«Ζούμε στην καρδιά της τεχνολογίας»

Ο πρώτος ιντερνετικός οικισμός στην Ελλάδα με δίκτυο οπτικών ινών στην Κοζάνη
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Κώστας Κουκουμάκας
«Καθημερινά έχω πρόσβαση σε μια τράπεζα ταινιών και ντοκιμαντέρ. Σερφάρω στο Ιντερνετ με πολύ μεγάλη ταχύτητα, παρακολουθώ δορυφορικά κανάλια και οργανώνω τη δουλειά μου διαδικτυακά».
Φωτογραφία
Κάτοικος του πρώτου ιντερνετικού οικισμού στην Ελλάδα, μόλις δύο χιλιόμετρα έξω από την πόλη της Κοζάνης, ο κ. Ηλίας Μωυσιάδης εξηγεί στα «ΝΕΑ» πώς είναι να ζεις στην καρδιά της τεχνολογίας. Οι 250 οικογένειες που ζουν στον οικισμό της Πρότυπης Ζώνης Ενεργούς Πολεοδομίας είναι οι πρώτες στη χώρας μας στα σπίτια των οποίων δεν φθάνουν καλώδια χαλκού του ΟΤΕ, αλλά απευθείας το υπερσύγχρονο δίκτυο οπτικών ινών.
«Νιώθω τυχερός που εγκαταστάθηκα στον οικισμό πριν από τέσσερα χρόνια. Εξηγώ σε φίλους τις ψηφιακές παροχές που έχω και δεν με πιστεύουν», λέει ο κ. Μωυσιάδης, ιατρικός επισκέπτης στο επάγγελμα.
Μαζί με τους υπόλοιπους κατοίκους του πρώτου χάι-τεκ οικισμού, απολαμβάνει υπηρεσίες Διαδικτύου, τηλεοπτικών προγραμμάτων κατ΄ επιλογήν, εικονοτηλεφώνου και τηλεκπαίδευσης και το κυριότερο, σε ταχύτητες εκατοντάδες φορές γρηγορότερες από την τεχνολογία ενσύρματης παροχής ψηφιακών υπηρεσιών.
«Το σπίτι μου έχει γεμίσει καλώδια. Δεν ήμουν εξοικειωμένος με την τεχνολογία, όμως πλέον αρχίζω να μαθαίνω. Κατεβάζω δωρεάν ταινίες, σερφάρω στο Διαδίκτυο και μιλάω με τους γείτονές μου με εικονοτηλέφωνο», εξηγεί ο κ. Τάσος Γιούρας, ιδιοκτήτης εστιατορίου.
Ο πρώτος ιντερνετικός οικισμός στην Ελλάδα παρουσιάζεται επίσημα σήμερα στην Κοζάνη, με αφορμή την 3η συνεδρίαση του Συμβουλίου Ψηφιακών Πόλεων Κεντρικής Ελλάδας (Cities Νet). «Κάποτε οι παππούδες μας βάδιζαν σε χωματόδρομους, τώρα οδηγούμε σε λεωφόρους. Αυτή είναι η αντιστοιχία μεταξύ των καλωδίων χαλκού και του δικτύου οπτικών ινών», δηλώνει χαρακτηριστικά στα «ΝΕΑ» η αντιδήμαρχος Κοζάνης κ. Νούλα Τουμπουλίδου. Η δημοτική αρχή Κοζάνης άρχισε τη μελέτη και κατασκευή του έργου, που χρηματοδοτήθηκε από το πρόγραμμα Κοινωνία της Πληροφορίας, στις αρχές της δεκαετίας του ΄90.
Ο οικισμός αποτελείται από εργατικές κατοικίες όπου διαμένουν 250 οικογένειες. Εκτός από τα βασικά δίκτυα (ηλεκτροδότηση, αποχέτευση κ.ά.), ο οικισμός επιλέχθηκε για τη λειτουργία πρωτοποριακών για τα ελληνικά δεδομένα τεχνολογικών εφαρμογών. Οι μαθητές μπορούν να συμμετέχουν σε πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης, μέσω του οποίου μπορούν να παρακολουθούν δωρεάν διαδραστικά μαθήματα Πληροφορικής, να αναζητούν πληροφορίες για σχολικές εργασίες, να επικοινωνούν μεταξύ τους ή με τους καθηγητές τους.
Παράλληλα, στο πλαίσιο των ψηφιακών έργων του Δήμου Κοζάνης, έχει τεθεί εδώ και δύο μήνες σε εφαρμογή πρόγραμμα τηλε-εργασίας, μέσω του οποίου οι προνομιούχοι κάτοικοι του πρότυπου οικισμού μπορούν να εργάζονται εξ αποστάσεως σε εταιρείες και επιχειρήσεις εκτός νομού.
Φωτογραφία
Ψηφιακή πόλη Ο ΔΗΜΟΣ ΚΟΖΑΝΗΣ προχώρησε στην υλοποίηση της ηλεκτρονικής διαβούλευσης, ενός φόρουμ ηλεκτρονικής επικοινωνίας που τέθηκε πρόσφατα σε ισχύ και αποτέλεσε τη βάση ανταλλαγής απόψεων για το σχέδιο «Καλλικράτης». Η λίστα των ψηφιακών έργων του δήμου περιλαμβάνει επίσης την εξυπηρέτηση των δημοτών, μέσω Διαδικτύου, για θέματα που αφορούν πληρωμές δημοτικού φόρου, αποστολής πιστοποιητικών ή συμμετοχής σε ηλεκτρονικά δημοψηφίσματα, την ανάπτυξη δικτύου γεωγραφικών υπηρεσιών πληροφόρησης (GΙS).

PHOTO: «Δεν ήμουν εξοικειωμένος με την τεχνολογία, όμως πλέον αρχίζω να μαθαίνω», λέει ο κ. Τάσος Γιούρας, ιδιοκτήτης εστιατορίου

Τρίτη, 22 Ιουνίου 2010

Πωλήσεις ρεκόρ για τα i-Pads!

Steve Jobs while presenting the iPad in San Fr...Image via Wikipedia
Σε 3 εκατομμύρια ανέρχονται τα iPads που έχει πουλήσει η Apple μέσα σε 80 ημέρες, από τότε που ο υπολογιστής-ταμπλέτα κυκλοφόρησε στην αμερικανική αγορά.

«Οι άνθρωποι αγαπούν το iPad καθώς γίνεται κομμάτι της καθημερινής τους ζωής» ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Apple Στιβ Τζομπς.

«Εργαζόμαστε σκληρά για να φέρουμε αυτό το μαγικό προϊόν στα χέρια ακόμη περισσότερων ανθρώπων σε ολόκληρο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων αυτών σε εννέα περισσότερες χώρες τον επόμενο μήνα» πρόσθεσε.
Enhanced by Zemanta

Eυρυζωνική σύνδεση internet στους δήμους Μεδεώνος και Αλυζίας

Ένα μεγάλο έργο του ΟΤΕ που είναι η εγκατάσταση δικτύων με καλώδια οπτικών ινών βρίσκεται σε εξέλιξη στο κεντρικό Ξηρόμερο και συγκεκριμένα στους δήμους Μεδεώνος και Αλυζίας. Η ευρυζωνικότητα σε λίγους μήνες θα είναι πια γεγονός και αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για γρήγορο Ιντερνετ που θα προσφέρει πολλές δυνατότητες επικοινωνίας και ανάπτυξης για τους κατοίκους της περιοχής μας.

Ήδη έχουν αρχίσει τα έργα υποδομής για την τοποθέτηση Καλωδίων Οπτικών Ινών κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου από Κατούνα μέχρι τον Μύτικα.

Το μεγάλο πλεονέκτημα των δικτύων οπτικών ινών είναι η ...δυνατότητα να διακινούνται μέσα από αυτά τεράστιες ποσότητες δεδομένων σε εντυπωσιακά υψηλές ταχύτητες.

Εδώ να τονίσουμε ότι μέσα από τις συγκεκριμένες δράσεις ενισχύεται η υποδομή για την ανάπτυξη, ενώ δημιουργούνται οι κατάλληλες προϋποθέσεις, ώστε να αυξηθεί η πρόσβαση από πολίτες και επιχειρήσεις στις νέες τεχνολογίες και υπηρεσίες που προσφέρει το Διαδίκτυο.

Η Ευρυζωνικότητα έχει ιδιαίτερη σημασία για την περιφέρεια, καθώς συμβάλλει στην συγκράτηση του ενεργού πληθυσμού σε απομακρυσμένες περιοχές, αφού δίνεται η δυνατότητα στους πολίτες να συναλλάσσονται ηλεκτρονικά με το κέντρο για την διεκπεραίωση των υποθέσεών τους. Παράλληλα αυξάνονται σημαντικά οι ευκαιρίες για επιχειρηματική δραστηριότητα με δυνατότητα διείσδυσης σε νέες αγορές μέσω Internet. Ευχόμαστε σύντομα να ολοκληρωθεί το έργο, το οποίο θα συμβάλει στην πρόοδο του τόπου μας.
Ρεπορτάζ: Βαγγέλης Κουτιβής
(Πηγή: http://xiromeronews.blogspot.com/

Καθυστερήσεις στη διαδικασία ταυτοποίησης καρτοκινητών τηλεφώνων

Σημαντική καθυστέρηση καταγράφεται στη διαδικασία ταυτοποίησης καρτοκινητών τηλεφώνων, καθώς 30 εργάσιμες ημέρες προς την λήξη της σχετικής προθεσμίας, περίπου 4,5 εκατομμύρια καρτοκινητά παραμένουν αδήλωτα.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Τα Νέα», όσα καρτοκινητά δεν έχουν αποκτήσει ονοµατεπώνυµο στις 30 Ιουλίου θα διαγραφούν από τις βάσεις δεδοµένων των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας και θα διακοπεί η λειτουργία τους.

Από την Δευτέρα, οι κάτοχοι των καρτοκινητών τηλεφώνων Vodafone και Wind εκτός από τα καταστήµατα των εταιρειών µπορούν να απευθύνονται και στο δίκτυο των καταστηµάτων των ΕΛΤΑ σε ολόκληρη την Ελλάδα, προκειμένου να δηλώνουν το νούμερο του καρτοκινητού τους. ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ

«Ω Θεέ μου! Η μαμά μου γράφτηκε στο Facebook»

«Με ενοχλεί λίγο που η μαμά μου στο προφίλ της στο Facebook, εκτός από τους δικούς της φίλους, έχει και δικούς μου και συχνά ανταλλάσσουν σχόλια. Δεν νομίζω ότι έφτιαξε προφίλ αποκλειστικά για να κατασκοπεύει εμένα ή την αδελφή μου, αλλά μέσα από αυτό έχει την ευκαιρία να συμμετέχει πιο ενεργά στη ζωή μου».

O Γιάννης Σλίμπι μόλις τελείωσε τη Β΄ Λυκείου και τον τελευταίο ενάμιση χρόνο χρησιμοποιεί σε καθημερινή βάση το Facebook. Η μητέρα του δημιούργησε λογαριασμό στο συγκεκριμένο σάιτ μόλις πριν από τρεις εβδομάδες και όπως ο ίδιος λέει θα προτιμούσε να είχε αρκεσθεί στους δικούς της φίλους. Ωστόσο, η κ. Ελένη Ψαράκη δίνει τη δική της διαφορετική εκδοχή. «Τα παιδιά μου δεν με έχουν κάνει φίλη στο Facebook, ενώ όλοι οι φίλοι τους μου έχουν στείλει αιτήματα φιλίας» λέει η οδοντίατρος. Και συνεχίζει: «Δημιούργησα λογαριασμό στο Διαδίκτυο για να μπορώ να επικοινωνώ συχνότερα με φίλους που βρίσκονται στο εξωτερικό και παλιούς συμφοιτητές, όχι για να τσεκάρω τα παιδιά μου. Μέχρι στιγμής, δεν μου έχουν δώσει καμία αφορμή ώστε να αμφιβάλλω για αυτά και τους έχω απόλυτη εμπιστοσύνη» τονίζει και παραδέχεται πως ποτέ δεν έχει ανακαλύψει από το Facebook ότι ο γιος της τής έχει πει ψέματα.

Δεν είναι όμως μόνο ο 16χρονος Γιάννης που θέλει να κρατά τη μητέρα του σε απόσταση από το προφίλ του στον συγκεκριμένο ιστότοπο. «Ανεπιθύμητοι» φαίνεται να είναι πολλοί γονείς στα σάιτ κοινωνικής δικτύωσης στα οποία συμμετέχουν τα παιδιά τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ένα από τα τέσσερα αντίστοιχα γκρουπ στο Facebook με τον τίτλο «For the love of god- don΄t let parents join Facebook», το οποίο έχει συγκεντρώσει το ενδιαφέρον 8.416 μελών. Ανάμεσά τους, μαθητές και φοιτητές που προσπαθούν να σταματήσουν την ένταξη των γονιών στο Διαδίκτυο και ιδιαίτερα εκείνων που «κατασκοπεύουν» τα παιδιά τους.

Σε ρόλο μεγάλου αδελφού
«Τεχνικά, και πόσω μάλλον στη ζωή, είναι αναπόφευκτο τα παιδιά να γλιτώσουν από τους γονείς» λέει στα «ΝΕΑ» ο κοινωνιολόγος κ. Χαράλαμπος Στέρτζος και επισημαίνει ότι οι γονείς δεν θα πρέπει να ελέγχουν, αλλά να εποπτεύουν τα παιδιά τους. «Μία ανοιχτή συζήτηση είναι ο καλύτερος έλεγχος. Ακόμα και η επιβράβευση αποτελεί μορφή κοινωνικού ελέγχου» σημειώνει και υπενθυμίζει ότι ο γονιός μπορεί να λειτουργήσει και ως μέντορας, να εμπνεύσει τους απογόνους του σε πάρα πολλά ζητήματα.

Ολα είναι θέμα σωστών χειρισμών επισημαίνει από την πλευρά της η οικογενειακή σύμβουλος κ. Εφη Σαρηγιαννίδου. «Το Facebook και οτιδήποτε κάνουμε στη ζωή εξαρτάται από τον τρόπο που το χειριζόμαστε είτε ως γονείς είτε ως παιδιά. Εάν ένα παιδί θέλει να κρυφτεί, θα τα καταφέρει. Το ζητούμενο είναι οι γονείς να συζητούν μαζί του, να στέκονται δίπλα του και να έχουν κατά νου ότι το Facebook δεν είναι ο καλύτερος τρόπος κατασκοπείας» σημειώνει.

«Ίσως και να με τσεκάρει ο μπαμπάς μου στο Facebook. Οπως και να έχει όμως δεν με ενοχλεί, γιατί αφενός είναι πολύ διακριτικός κι αφετέρου από μόνη μου δεν προκαλώ» λέει η 16χρονη Αθηνά Αλοΐζου. Οπως λέει, ο πατέρας της είχε δημιουργήσει λογαριασμό πριν από εκείνη κι έτσι δεν ξαφνιάστηκε γιατί ήξερε εξ αρχής ότι θα τον βρει εκεί. Παραδέχεται ωστόσο ότι μια φορά έτυχε να μάθει από το Facebook ότι η Αθηνά πήγε κάπου ενώ ο ίδιος δεν το γνώριζε, αλλά και πάλι δεν τη μάλωσε.

Παίρνουν μέτρα
Με τον αριθμό των γονιών που φτιάχνουν λογαριασμό στο Facebook να αυξάνεται, οι μικροί «Facebookers» ψάχνουν να βρουν τρόπους για να κρυφτούν από το «άγρυπνο βλέμμα» τους. Σύμφωνα με τον κ. Στρέτζο, ένας τρόπος για να «προστατευτούν» είναι να περιορίσουν τις πληροφορίες στο προφίλ τους, αλλάζοντας για παράδειγμα ορισμένες ρυθμίσεις ή να «μετακομίσουν» σε διαφορετικό ιστότοπο. «Τα παιδιά μεγαλώνοντας διαφοροποιούνται από τη γονεϊκή κουλτούρα και κάθε γενιά έχει τον δικό της κόσμο και τους δικούς της κώδικες. Ο,τι συμβαίνει στη ζωή, ισχύει και στο Διαδίκτυο. Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο διακρίνεται κι εκεί η τάση των παιδιών να έχουν τον δικό τους χώρο» υποστηρίζει ο κοινωνιολόγος.


ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ
«Και στη συγκεκριμένη περίπτωση διακρίνεται η τάση των παιδιών να έχουν τον δικό τους χώρο»

«Κάνε με φίλη σου, ακόμα κι αν είμαι η μαμά σου»

ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ. Στην αρχή, η «εισβολή» των γονέων στο Διαδίκτυο χαιρετίστηκε θετικά. Πολλοί θεώρησαν πως μία τέτοια κίνηση ήταν αρκετά «πρωτοποριακή», μιας και γονείς και λοιποί συγγενείς έρχονταν κοντά στους νέους και μιλούσαν ανοιχτά μαζί τους. Δεν πέρασε πολύς καιρός όμως και τα αποτελέσματα τέτοιων επαφών κάνουν την εμφάνισή τους στο σάιτ myparentsjoinedfacebook.

com. Εκεί θα δει κανείς να καταγράφονται καυστικά σχόλια και παρατηρήσεις γονέων με στόχο τη... συμμόρφωση και νουθεσία των τέκνων τους. «Μπήκαν οι γονείς σου στο Facebook; Συγχαρητήρια, μόλις καταστράφηκε η ζωή σου και επίσημα!» είναι γραμμένο με μεγάλα γράμματα στην αρχική σελίδα. Λίγο πιο κάτω παρουσιάζονται τα πρώτα μηνύματα «λογοκρισίας», καθώς και παρακάλια γονιών στα αιτήματα φιλίας προς τα παιδιά τους. «Κάνε με φίλη σου, ακόμα κι αν είμαι η μαμά σου, σε παρακαλώ...» γράφει η κυρία Β.

Δευτέρα, 21 Ιουνίου 2010

Στα 646 εκατ. ευρώ ο ετήσιος τζίρος του Facebook

Στα 646 εκ. ευρώ ανήλθαν τα έσοδα του Facebook το 2009, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το πρακτορείο Reuters.

Η «εκρηκτική» αναπτυξιακή πορεία της μεγαλύτερης ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο, ξεπέρασε τις προσδοκίες της αγοράς, ακόμη και του ίδιου του Facebook.

Η αύξηση του αριθμού των χρηστών του (σχεδόν μισό δισεκατομμύριο εγγεγραμμένα μέλη), αλλά και των επιχειρήσεων που διαφημίζονται στην ιστοσελίδα, πολλαπλασίασε τα κέρδη της εταιρείας, επιβεβαιώνοντας όσους χαρακτηρίζουν την επιχείρηση του 27χρονου Μαρ Ζούκερμπεργκ «πραγματικό χρυσωρυχείο».

Οι επιδόσεις αυτές έχουν ήδη ανοίξει την «όρεξη» πολλών επενδυτών που ενδιαφέρονται να αγοράσουν μετοχές του Facebook. Ωστόσο, η εταιρεία επιμένει ότι η είσοδος στο χρηματιστήριο δεν αποτελεί προτεραιότητά της. Παράλληλα, εξακολουθεί να κρατά ως «επτασφράγιστο μυστικό» τα οικονομικά της στοιχεία.

Παρατηρώντας κάποιος τις ανακοινώσεις της επιχείρησης, διαπιστώνει ότι ο τζίρος του 2009 είναι σημαντικά υψηλότερος από αυτόν που είχε εκτιμήσει το ίδιο το Facebook στις αρχές του περασμένου έτους.

Τον περασμένο Ιούλιο, ο Μαρκ Άντρεσεν, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας, δήλωνε στο Reuters ότι το Facebook η εταιρεία «βρίσκεται σε καλό δρόμο» ως προς το ποσοστό των εσόδων, οδεύοντας προς τα 500 εκατομμύρια δολάρια (403 εκατ. ευρώ). Σήμερα τα έσοδα είναι αισθητά μεγαλύτερα, προσεγγίζοντας τα 800 εκατομμύρια δολάρια (646 εκατ. ευρώ).

Πώς έπεσε τόσο έξω η εταιρεία; «Υποβαθμίζουν τις επιδόσεις τους», υποστηρίζει η πηγή του Reuters και υπενθυμίζει τον μεγάλο ρυθμό αύξησης του τζίρου της επιχείρησης, σημειώνοντας ότι τα έσοδα του 2009 ήταν υπερδιπλάσια από αυτά του 2008. Σε ερώτηση του πρακτορείου, το Facebook αρνήθηκε προβεί σε οποιοδήποτε σχόλιο.

Από την ίδρυσή του, τον Φεβρουάριο του 2004, το Facebook αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς στο Διαδίκτυο. Από την πρώτη στιγμή, μάλιστα, συναγωνίστηκε επάξια καθιερωμένους ιντερνετικούς «παίκτες», όπως η Google και η Yahoo, τόσο ως προς το χρόνο που ξοδεύουν οι χρήστες σε αυτό, όσο και ως προς τα διαφημιστικά έσοδα.

Τον τελευταίο καιρό προσπαθεί (όχι ιδιαίτερα επιτυχώς) να βρει τη «χρυσή τομή» μεταξύ της προστασίας της ιδιωτικότητας των χρηστών και της ανάπτυξης των μορφών κοινωνικής δικτύωσης.

Τον περασμένο μήνα, και έπειτα από έντονες αντιδράσεις χρηστών και οργανώσεων, το Facebook ανακοίνωσε ότι διαθέτει νέα εργαλεία που δίνουν στους χρήστες μεγαλύτερη δύναμη να ελέγξουν το περιεχόμενο που δημοσιεύουν και να ορίσουν επακριβώς ποιοι θα έχουν πρόσβαση στις προσωπικές τους πληροφορίες.

Παρά την κριτική που διαρκώς δέχεται, το Facebook εξακολουθεί να διευρύνει τον αριθμό των μελών του, αποτελώντας ίσως τη μεγαλύτερη διεθνή βάση δεδομένων που έχει δημιουργηθεί ποτέ στο Διαδίκτυο.

Η εταιρεία ανακοίνωσε τον Ιανουάριο του 2009 ότι αριθμεί 150 εκατομμύρια μέλη. Τον Δεκέμβριο του 2009 ο αριθμός αυτός είχε αυξηθεί στα 350 εκατομμύρια και σήμερα εκτιμάται ότι οι χρήστες της προσεγγίζουν τα 500 εκατομμύρια.

Παράλληλα, το Facebook «είδε» τα έσοδα του να αυξάνονται περισσότερο, κάτι που αποδίδεται και στο σύστημα της στοχευμένης διαφήμισης που εισήγαγε στην ιστοσελίδα του. «Μπορούμε να παρέχουμε πολύ καλή διαφήμιση, η οποία σχετίζεται με τους χρήστες, διότι εκείνοι μας λένε ακριβώς τι τους ενδιαφέρει. Μας λένε, επίσης, ποιους άλλους ανθρώπους ξέρουν. Κι αυτοί, με τη σειρά τους, μας λένε τι ενδιαφέρει κι εκείνους», δήλωσε πριν από λίγες ημέρες το «αφεντικό» του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ.

Μόνο που, σύμφωνα με τον αντίλογο που αναπτύσσεται, οι χρήστες «λένε» αυτές τις πληροφορίες για να τις μάθουν οι φίλοι τους και όχι για να τις εκμεταλλευτούν τρίτοι και, μάλιστα, για εμπορικούς σκοπούς.

Πάντως, ο αριθμός των διαφημιζόμενων επιχειρήσεων στο Facebook έχει αυξηθεί κατά ένα τέταρτο τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, σύμφωνα με τον Ζούκερμπεργκ. Μεταξύ των πελατών του συγκαταλέγονται επιχειρηματικοί κολοσσοί, όπως η AT&T, η Ford και το Blackberry.
Enhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...