Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Οι συνδρομητές της Zain Kuwait θα απολαμβάβουν πλήρως εξατομικευμένη εμπειρία επικοινωνίας

The Nokia Siemens Networks logo created by Mov...Image via WikipediaΟι συνδρομητές της Zain Kuwait θα απολαμβάβουν πλήρως εξατομικευμένη εμπειρία επικοινωνίας

Ο τηλεπικοινωνιακός πάροχος ενσωματώνει εφαρμογές τηςNokia Siemens Networks για τη διαχείριση της τηλεπικοινωνιακής εμπειρίας των χρηστών

Ο μεγαλύτερος πάροχος κινητής τηλεφωνίας του Κουβέιτ, η Zain, σύντομα θα μπορεί να προσφέρει στους πελάτες της νέες και εξατομικευμένες υπηρεσίες σε συντομότερο χρονικό διάστημα. Ο πάροχος προχώρησε στην ενοποίηση των δεδομένων των συνδρομητών του, τα οποία υπήρχαν διασκορπισμένα σε διάφορα συστήματα του δικτύου, σε μία μοναδική βάση δεδομένων η οποία θα στηρίζεται στην πλατφόρμα “One-NDS platform’’ της Nokia Siemens Networks. Η λύση αυτή θα εξασφαλίσει στην Zain καλύτερη κατανόηση των προτιμήσεων των συνδρομητών, μείωση στα κεφαλαιακά και λειτουργικά έξοδα, καθώς και μείωση έως και 6 μήνες στο χρόνο που απαιτείται προκειμένου να προσφερθεί μια νέα υπηρεσία στους συνδρομητές.

«Η ραγδαία ανάπτυξη του όγκου των διακινούμενων δεδομένων κατέδειξε την ανάγκη για καλύτερη κατανόηση της συμπεριφοράς των συνδρομητών μας» σχολίασε ο Fahad Al-Ali, Διευθυντής δικτύου της Zain Kuwait. « Με την απλοποίηση του δικτύου μας και την ενοποίηση των δεδομένων, είμαστε εξοπλισμένοι ώστε να μπορούμε με ακρίβεια να προβλέπουμε τις απαιτήσεις σε χρήση και χωρητικότητα του δικτύου και να προσφέρουμε νέες υπηρεσίες, όπως για παράδειγμα η πολιτική ορθής χρήσης (fair use policy) ή και εξειδικευμένες υπηρεσίες μαρκετινγκ. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε την ομάδα της Nokia Siemens Networks για τη δέσμευσή της και τη σκληρή δουλειά που κατάβαλε ώστε να εξασφαλιστεί η έγκαιρη και επιτυχής ολοκλήρωση του έργου.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...