Παρασκευή, 16 Δεκεμβρίου 2011

Σεμινάριο ITIL Foundation Course (IT Infrastructure Library)

H Σχολή Πληροφορικής του Mediterranean College με την υποστήριξη της Q – Training και τη συνεργασία πιστοποιημένων εισηγητών (ITIL Certified), διοργανώνει ένα απόλυτα εξειδικευμένο σεμινάριο Πληροφορικής με θέμα «ITIL Foundation Course», που οδηγεί στην απόκτηση Πιστοποίησης.

Η συνολική διάρκεια του σεμιναρίου είναι 24 ώρες και θα διεξαχθεί σε τρεις συνεχόμενες συναντήσεις Σαββάτου. Οι ημερομηνίες διεξαγωγής είναι : Σάββατο 4/2/2012, Σάββατο 11/2/2012 και Σάββατο 18/2/2012.

Οι συμμετέχοντες, οδηγούνται στην απόκτηση της κορυφαίας Πιστοποίησης σε ITIL και τη δυνατότητα να εργαστούν σε οποιοδήποτε Ευρωπαϊκό Project, διεκδικώντας περιζήτητες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Αξίζει να σημειωθεί ότι η πιστοποίηση ITIL, έχει πολύ μεγάλη απήχηση στην αγορά του κλάδου και είναι ζητούμενο για τη στελέχωση πολλών θέσεων εργασίας τόσο στην Ελληνική αγορά, όσο και στην αγορά του εξωτερικού.

Το σεμινάριο αφορά στη μεθοδολογία (best practices) που πρέπει να ακολουθείται από κάθε εταιρία ICT (Information & Communication Technology) προκειμένου να διανέμονται ICT services. Οι εταιρείες ακολουθώντας τη μεθοδολογία ITIL βελτιστοποιούν την απόδοσή τους, ενώ αυτό αποτελεί και απαραίτητη προϋπόθεση για την απόκτηση πιστοποίησης κατά το πρότυπο ISO.

Πιο αναλυτικά, οι θεματικές ενότητες του Σεμιναρίου, περιλαμβάνουν τα εξής:

1. Introduction (History of ITIL, ITIL Qualification cheme)

2. Service Management as a practice Service (Service Management, Processes, Roles, Organization)

3. The Service (Life cycle, The structure, scope, Components and interfaces of the ITIL library, ITIL Service Life Cycle)

4. Service (Strategy, Service Mode, Service Portfolio Management, Demand Management, Financial Management ,Return on investment)

5. Service (Design, Service catalogue management, Service level management, Capacity management, Availability management, IT Service Continuity Management, Information Security Management, Supplier Management)

6. Service tsansition (Change Management, Service Asset and configuration management (SACM), Release and deployment management, Service knowledge management)

7. Service Operation (Incident Management, Event Management ,Request fulfillment, Problem Management, Access Management)

8. Continual Service Improvement (The continual service improvement model,IT Governance across the Service Life Cycle)

9. Technology and Architecture (Generic requirements for an integrated set of service Management Technology Understand how service automation assists with integrating service management processes)

10. Related standards and frameworks (ISO/IEC 20000, ISO 27000, ISO 9000, ISO 19770, ISO 15504, SixSigma, COBIT, CMMI)

Η αξία συμμετοχής στο σεμινάριο είναι 175€ για Φοιτητές & Αποφοίτους του Mediterranean College & του Ομίλου ΞΥΝΗ, 200€ για Φοιτητές ΑΕΙ / ΤΕΙ και Συνεργάτες του Mediterranean College & του Ομίλου ΞΥΝΗ και 225€ για Επαγγελματίες (Specialist in IT coordination, IT Consultants, IT Managers, Project Leaders).

Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθεί πρότυπο εκπαιδευτικό υλικό, βιβλιογραφία και Πιστοποιητικό Παρακολούθησης.

Μέγιστος Αριθμός Συμμετεχόντων: 16 άτομα (Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας).

Ως καταληκτική ημερομηνία εγγραφών έχει ορισθεί η 20η Ιανουαρίου 2012.
Πληροφορίες - Εγγραφές: Κα Κέλυ Αδάμη, τηλ. 210 8899 658, e-mail: kadami@medcollege.edu.gr, καθημερινά 11:00 – 19:00, (γρ. 503) Πελλήνης 8 & Πατησίων 107, Αθήνα , www.medcollege.edu.gr


Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...