Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2013

Οι διαδραστικοί προβολείς εξαιρετικά μικρής απόστασης της Epson ενδυναμώνουν τη λειτουργία του εκπαιδευτικού προγράμματος «ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ»


 Με μεγάλη χαρά, η Epson Hellas ανακοινώνει τη συνέχιση μιας επιτυχημένης συνεργασίας με το Μουσείο Ηρακλειδών, που άνοιξε τις πύλες του για τους φίλους των Καλών Τεχνών, τον Ιούλιο του 2004, με σκοπό την παρουσίαση καλλιτεχνών που διαδραμάτισαν και διαδραματίζουν σημαίνοντα ρόλο στην εξέλιξη της Τέχνης.

Η συνεργασία της Epson Hellas με το Μουσείου Ηρακλειδών ξεκίνησε το 2007 στηρίζοντας με αφοσίωση και αναδεικνύοντας με επιτυχία τις εκθέσεις των καλλιτεχνών FRANCESCO SCAVULLO, TOULOUSE-LAUTREC, M.C.ESCHER και EDGAR DEGAS. Σήμερα, η Epson Hellas επιβραβεύει την προσπάθεια που έχει αναλάβει το Μουσείο, κάτω από τις ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες που διανύουμε, να επενδύσει στο μέλλον της εκπαίδευσης στην Ελλάδα και καλύπτει τεχνολογικά τις εκπαιδευτικές ανάγκες του επιτυχημένου προγράμματος «ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ».

Με τους διαδραστικούς προβολείς  εξαιρετικά μικρής απόστασης της Epson, η μάθηση αποκτά ένα κατάλληλο εργαλείο που ενισχύει το έργο της διδασκαλίας κάνοντας την παρουσίαση πιο αυθόρμητη και αποτελεσματική. Η εκπαίδευση παρουσιάζεται με έναν ιδιαίτερα ελκυστικό τρόπο και γίνεται πιο διασκεδαστική τόσο για τους μαθητές, όσο και για τους εκπαιδευτές. Οι διαδραστικοί προβολείς εξαιρετικά μικρής απόστασης της Epson κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον και προωθούν τον ενθουσιασμό στη μάθηση, ενώ προσφέρουν ευκαιρίες για συμμετοχή, συνεργασία και ανάπτυξη προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων. Έτσι, ενδυναμώνεται η λειτουργία του προγράμματος «ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ» για τις ανάγκες του οποίου, το Μουσείο Ηρακλειδών έχει επαναπροσδιορίσει τη φυσιογνωμία του μειώνοντας τους εκθεσιακούς του χώρους για τη δημιουργία νέων αιθουσών διδασκαλίας με άρτιο εξοπλισμό και σύγχρονα εποπτικά μέσα, με στόχο την ανάπτυξη νέων καινοτόμων πρωτοποριακών μεθόδων των Μαθηματικών.

Δευτέρα, 25 Φεβρουαρίου 2013

PlayStation®4: Με εκπληκτικά γραφικά, πρωτόγνωρες ταχύτητες κΙ έξυπνη εξατομίκευση


Η Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) παρουσίασε το PlayStation®4 (PS4™), ένα επόμενης γενιάς ψηφιακό σύστημα ψυχαγωγίας, το οποίο επαναπροσδιορίζει το πλούσιο και συναρπαστικό gameplay με εκπληκτικά γραφικά και πρωτόγνωρες ταχύτητες, έξυπνη εξατομίκευση, ενσωματωμένες δυνατότητες κοινωνικής δικτύωσης και πρωτοποριακές λειτουργίες «δεύτερης οθόνης». Σε συνδυασμό με τις δυνατότητες του PlayStation®Network και της τεχνολογίας cloud, το PS4 προσφέρει ένα διαρκώς διευρυνόμενο gaming περιβάλλον, το οποίο επικεντρώνεται στους gamers, επιτρέποντάς τους να απολαμβάνουν το παιχνίδι όποτε, όπου και όπως αυτοί επιθυμούν. Το PS4 θα είναι διαθέσιμο την εορταστική περίοδο 2013. 

Έμφαση  στον gamer, εμπνευσμένο από τον developer 

Το PS4 σχεδιάστηκε εξαρχής με στόχο να προσφέρει κορυφαία παιχνίδια και τις πιο συναρπαστικές ψυχαγωγικές εμπειρίες στους PlayStation gamers. Προκειμένου να το επιτύχει αυτό, το PS4 προσέφερε την ευκαιρία στους σημαντικότερους developers στον κόσμο να απελευθερώσουν τη δημιουργικότητά τους και να φτάσουν στα όρια του παιχνιδιού, μέσω ενός συστήματος προσαρμοσμένου επακριβώς στις απαιτήσεις τους.

Το PS4 επιτρέπει, επίσης, τη διασύνδεση των παικτών σε έναν ευρύτερο κόσμο εμπειριών που προσφέρει το PlayStation, τόσο μέσω της κονσόλας όσο και σε περιβάλλον mobile, και φυσικά μέσω του PlayStation® Network (PSN).

Η αρχιτεκτονική συστήματος του PS4 διακρίνεται για τις υψηλές επιδόσεις της και την ευχέρεια που προσφέρει στην ανάπτυξη παιχνιδιών. Το PS4 βασίζεται σε έναν πανίσχυρο, ειδικά κατασκευασμένο επεξεργαστή, ο οποίος ενσωματώνει οκτώ x86-64 πυρήνες και ένα κορυφαίο κύκλωμα γραφικών.

Η μονάδα επεξεργασίας γραφικών (GPU) έχει βελτιωθεί ποικιλοτρόπως, κατ’ αρχάς για να επιτρέψει την ευκολότερη χρήση της ως GPU για γενική χρήση computing (GPGPU), όπως η προσομοίωση των physics. Η GPU ενσωματώνει μια συστοιχία 18 μονάδων, οι οποίες συνολικά προσφέρουν 1.84 Teraflops επεξεργαστικής ισχύος. Η ισχύς αυτή μπορεί ελεύθερα να αξιοποιηθεί στη διαχείριση των γραφικών, τις διαδικασίες προσομοίωσης ή για αμφότερες τις διαδικασίες, παράλληλα.

Το PS4 εξοπλίζεται με 8 GB μνήμη συστήματος (unified αρχιτεκτονικής), διευκολύνοντας την ανάπτυξη παιχνιδιών και διευρύνοντας το διαθέσιμο περιεχόμενο. Η μνήμη είναι τύπου GDDR5, προσφέροντας στο σύστημα bandwidth της τάξης των 176 GB/second και δίνοντας επιπλέον «ώθηση» στην απόδοση του επεξεργαστή γραφικών.

Το τελικό αποτέλεσμα για τους gamers είναι νέα παιχνίδια με πλούσια, υψηλής ευκρίνειας γραφικά και μοναδικές εμπειρίες, που ξεπερνούν κάθε προσδοκία.

Μοιράσου  τις εμπειρίες παιχνιδιού

Η κοινωνική δικτύωση και διάδραση αποτελούν βασικούς άξονες της εμπειρίας του PS4, και ως εκ τούτου νέες λειτουργίες ενσωματώθηκαν στην κατασκευή και τη νέα αρχιτεκτονική του συστήματος. Το PS4 προσφέρει ειδικά, μονίμως ενεργά συστήματα συμπίεσης και αποσυμπίεσης βίντεο, με στόχο το γρήγορο και εύκολο upload του gameplay. Για πρώτη φορά οι gamers μπορούν να μοιράζονται τις επικές τους επιτυχίες με το πάτημα ενός πλήκτρου. Οι παίκτες δεν έχουν παρά να πατήσουν το “SHARE” στο χειριστήριό τους, να παρακολουθήσουν τα τελευταία λεπτά του gameplay, να κάνουν tag στο σημείο που θέλουν και να επιστρέψουν στο παιχνίδι — το upload του βίντεο γίνεται ενώ συνεχίζουν να παίζουν. Οι gamers μπορούν εξάλλου να μοιράζονται φωτογραφίες και βίντεο με τους φίλους τους μέσω υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook.

Το PS4 επιτρέπει στους gamers να προβάλλουν το gameplay τους σε πραγματικό χρόνο και να το μοιράζονται με φίλους, αξιοποιώντας υπηρεσίες ζωντανού streaming μέσω Ιnternet. Κατά τη διάρκεια της ζωντανής μετάδοσης οι φίλοι τους μπορούν να κάνουν σχόλια πάνω στο gameplay και εφόσον ένας gamer «κολλήσει» σε ένα δύσκολο επίπεδο, οι φίλοι του μπορούν να τον βοηθήσουν και να πάρουν μέρος στο παιχνίδι με εντελώς καινούριους τρόπους. Για παράδειγμα, οι φίλοι μπορούν να του προσφέρουν επιπλέον «υγεία» ή ειδικά όπλα όταν ο παίκτης τα χρειάζεται περισσότερο κατά τη διάρκεια του gameplay.

Επιπρόσθετα, οι χρήστες μπορούν να συνδέσουν το λογαριασμό τους στο Facebook με το λογαριασμό τους στο Sony Entertainment Network. Μέσω του PS4 οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν περισσότερο τη σχέση τους μέσω συνεργατικού (co-op) παιχνιδιού ή συζήτησης κατά τη διάρκειά του (“cross-game chat”). 
Ο «δεύτερες» οθόνες του PS4

Το PS4 ενσωματώνει τη δυνατότητα παιχνιδιού σε συμπληρωματικές «δεύτερες» οθόνες, συμπεριλαμβανομένου του PlayStation®Vita (PS Vita), των smartphones και των tablets, επιτρέποντας στους gamers να απολαμβάνουν το αγαπημένο τους περιεχόμενο όπου κι αν βρίσκονται. Μια βασική λειτουργία που γίνεται εφικτή μέσω των συμπληρωματικών οθονών είναι το «απομακρυσμένο» παιχνίδι, «Remote Play», και το PS4 «ξεκλειδώνει» πλήρως τη δυνατότητα αυτή, μετατρέποντας το PS Vita στην απόλυτη «συνοδευτική» συσκευή. Με το PS Vita οι gamers θα έχουν τη δυνατότητα να συνεχίζουν το παιχνίδι τους με τους τίτλους του PS4 από την τηλεόραση του σαλονιού στην εκπληκτική οθόνη 5 ιντσών του PS Vita με τους αναλογικούς μοχλούς, μέσω Wi-Fi δικτύων*1. Το όραμα της SCEI είναι να καταστήσει τους περισσότερους τίτλους του PS4 συμβατούς και με το PS Vita*2.

Η νέα εφαρμογή της SCE «PlayStation®App» θα επιτρέψει στα iPhone, τα iPad και τα smartphones και tablets με λειτουργικό AndroidTM *3 να λειτουργήσουν ως «συμπληρωματικές» οθόνες. Εφόσον, η εφαρμογή εγκατασταθεί στις συσκευές αυτές, οι χρήστες μπορούν για παράδειγμα να βλέπουν χάρτες στη «δεύτερη» οθόνη ενώ παίζουν ένα adventure game, να αγοράζουν παιχνίδια του PS4 ενώ βρίσκονται εκτός σπιτιού και να τα «κατεβάζουν» απευθείας στην κονσόλα τους ή να παρακολουθούν από απόσταση άλλους gamers να παίζουν στις δικές τους συσκευές.

Άμεσο Gameplay

Το PS4 μειώνει εντυπωσιακά τη χρονική απόσταση που χωρίζει τους παίκτες από το περιεχόμενο. Η νέα λειτουργία του PS4 «suspend mode» κρατά το σύστημα σε κατάσταση μειωμένης κατανάλωσης, διατηρώντας παράλληλα το παιχνίδι στο σημείο που το διακόψατε.  Ο χρόνος που απαιτείται, σήμερα, για να ενεργοποιήσετε την κονσόλα και να φορτώσετε ένα παιχνίδι θα φαντάζει ως μακρινή ανάμνηση. Με το PS4 οι gamers θα πατούν απλώς το πλήκτρο ενεργοποίησης και θα ξεκινούν ξανά το παιχνίδι τους ακριβώς από το σημείο που το είχαν αφήσει. Επιπρόσθετα, οι χρήστες θα μπορούν να «φορτώνουν» μια ευρεία γκάμα εφαρμογών όπως τον web browser ενώ απολαμβάνουν ένα παιχνίδι στο PS4.

Το PS4 επιτρέπει, επίσης, το download και την αναβάθμιση περιεχομένου ενώ παίζετε, ή ακόμη και σε κατάσταση αναμονής. Το σύστημα, μάλιστα, πηγαίνει ένα βήμα πιο πέρα επιτρέποντας στους χρήστες να ξεκινήσουν να παίζουν έναν ψηφιακό τίτλο πριν ακόμη ολοκληρωθεί το download του. Όταν ένας παίκτης αγοράζει ένα game, το PS4 κατεβάζει μόνο ένα τμήμα των δεδομένων του τίτλου, προκειμένου να επιτρέψει την άμεση έναρξή του, ενώ το download των υπολειπόμενων δεδομένων να γίνεται στο background κι ενώ ο χρήστης παίζει κανονικά.

Προσωποποιημένο, ειδικά σχεδιασμένο περιεχόμενο

Στην ανανεωμένη κεντρική οθόνη του περιβάλλοντος χρήσης του PS4, οι παίκτες μπορούν να ανατρέχουν σε πληροφορίες σχετικά με το παιχνίδι που έχουν μοιραστεί φίλοι τους, να παρακολουθήσουν με ευκολία το παιχνίδι φίλων ή να αναζητήσουν πληροφορίες προτεινόμενου περιεχομένου, όπως για παιχνίδια, τηλεοπτικές εκπομπές και ταινίες.  Ο μακροπρόθεσμος στόχος του PS4 είναι να εκμηδενίσει το χρόνο download ψηφιακών τίτλων: εφόσον το σύστημα «γνωρίζει» αρκετά για έναν παίκτη ώστε να προβλέψει το επόμενο παιχνίδι που θα αγοράσει, τότε το παιχνίδι αυτό μπορεί να έχει φορτωθεί και να είναι έτοιμο για download προτού καν ο χρήστης πατήσει το κουμπί «αγορά». Το PS4 θα εμπλουτίσει περαιτέρω τις ψυχαγωγικές εμπειρίες των χρηστών, ανταποκρινόμενο στις δυνητικές ανάγκες τους.

 Gaming στο Cloud

Το PlayStation Network παρουσιάστηκε το Νοέμβριο του 2006, ως μια δικτυακή υπηρεσία για τους χρήστες του PlayStation και πλέον λειτουργεί σε 67 χώρες και περιοχές *4 ανά την υφήλιο με το συνολικό αριθμό κατεβασμένου περιεχομένου να ανέρχεται σε περισσότερο από 2.8 δισεκατομμύρια *5.

Εκτός από μία μεγάλη ποικιλία διαθέσιμων παιχνιδιών στο PlayStation®Store, οι χρήστες του PS4 θα μπορούν να απολαμβάνουν πληθώρα παρεχόμενων από το PSN υπηρεσιών.

Συνδυάζοντας  το PlayStation Network με την cloud τεχνολογία της Gaikai Inc, η SCE στοχεύει να καταστήσει δυνατή τη δωρεάν «εξερεύνηση» και δοκιμή πολυάριθμων τίτλων. Στο μέλλον, όταν ένας gamer θα βλέπει κάποιον τίτλο που τον ενδιαφέρει στο PlayStation Store, θα έχει τη δυνατότητα να παίξει άμεσα ένα τμήμα του πραγματικού παιχνιδιού και όχι μιας περιορισμένη εκδοχή του. Με το Gaikai και το PlayStation Store, οι gamers θα μπορούν να δοκιμάζουν τα παιχνίδια που τους ενδιαφέρουν αλλά να πληρώνουν μόνο για εκείνα που στην πραγματικότητα αγαπούν. Το PlayStation Network και η τεχνολογία cloud θα προσφέρουν πρόσθετη αξία στους gamers του PlayStation. Η SCE εξερευνά τις μοναδικές δυνατότητες της cloud τεχνολογίας με μακροπρόθεσμο όραμα τη δημιουργία βιβλιοθήκης με αρχεία τίτλων του PlayStation, στις οποίες θα περιλαμβάνονται περισσότεροι από 3.000 PS3 τίτλοι*6, οι οποίοι στην πλειοψηφία τους θα γίνουν προσβάσιμοι μέσω του PS4.

Η SCE θα ανακοινώσει νέες λεπτομέρειες για το PS4 και την εκπληκτική συλλογή τίτλων από συνεργαζόμενες εταιρείες που αναπτύσσουν και εκδίδουν παιχνίδια, την κοινότητα των ανεξάρτητων developers και τα SCE Worldwide Studios, καθώς και περαιτέρω βελτιώσεις σε ολόκληρο το περιβάλλον του PlayStation  έως το λανσάρισμα του, το οποίο αναμένεται κατά την εορταστική περίοδο του 2013.
-----------
 *1 Εξαρτάται από το δικτυακό περιβάλλον και τους τίτλους, οι χρήστες ενδέχεται να μη μπορούν να παίξουν παντού με την ίδια «άνεση».

*2 Εκτός από games τα οποία απαιτούν περιφερειακά όπως η PlayStation®4 Eye.

*3 Εξαρτάται από την έκδοση του λειτουργικού και άλλες συνθήκες.

*4 Όπως ίσχυε στις 31 Δεκεμβρίου του 2012

*5 Όπως ίσχυε στις 19 Φεβρουαρίου του 2013

*6 Όπως ίσχυε στις 31 Δεκεμβρίου του 2012, συμπεριλαμβανόμενων των δωρεάν δοκιμών



Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2013

Taxibeat Promo – Πρώτη διαδροµή δωρεάν!


Το Taxibeat λανσάρει σήµερα µία νέα προωθητική ενέργεια, µε στόχο να ενθαρρύνει όσους χρησιµοποιούν ταξί και δεν έχουν µέχρι σήµερα γνωρίσει την εµπειρία του Taxibeat να τη δοκιµάσουν, εντελώς δωρεάν*! 

Οι νέοι χρήστες πρέπει να εγγραφούν στο http://bit.ly/YhGvhU – αυτοµάτως, θα λάβουν ένα µήνυµα SMS µε το σύνδεσµο για να κατεβάσουν την εφαρµογή από το App Store/Google Play. Την πρώτη φορά που θα ανοίξει την εφαρµογή ένας νέος χρήστης, θα δει τη γαλάζια οθόνη που επιβεβαιώνει ότι συµµετέχει στο promo. Δε χρειάζεται καµία επιπλέον συνεννόηση µε τον Taxibeat οδηγό – οι οδηγοί, στη δική τους εφαρµογή βλέπουν την αντίστοιχη σήµανση και έτσι γνωρίζουν εκ των προτέρων αν ένας επιβάτης που τους καλεί δικαιούται promo διαδροµή.

Η δωρεάν διαδροµή µπορεί να πραγµατοποιηθεί έως την 31η Μαρτίου 2013.

Περισσότερες πληροφορίες στο www.taxibeat.com ή στο help@taxibeat.com.
* µέχρι 10€ - αν η αξία της διαδροµής είναι µεγαλύτερη, ο επιβάτης θα κληθεί να πληρώσει τη διαφορά.

Το Taxibeat  είναι µία εφαρµογή (mobile app)  για smartphones (iPhone & Android). H  εφαρµογή εντοπίζει τη θέση του επιβάτη και εµφανίζει όλους τους διαθέσιµους οδηγούς που βρίσκονται στην περιοχή. Ο επιβάτης επιλέγει µε δύο tap στην οθόνη του ποιος οδηγός θα τον εξυπηρετήσει µε βάση τις πληροφορίες που δίνει η εφαρµογή (φωτογραφία,  ονοµατεπώνυµο, µοντέλο αυτοκινήτου,  απόσταση),  λίστα µε τα on-board amenities  (δερµάτινα καθίσµατα,  A/C, WiFi,  εφηµερίδες/περιοδικά,  παιδικό κάθισµα,  δέχεται κατοικίδια ζώα κ.ο.κ.)  και κυρίως τη βαθµολογία του οδηγού από προηγούµενους Taxibeat πελάτες του.

Επιβάτες που δε διαθέτουν iPhone/Android smartphone  µπορούν να χρησιµοποιήσουν το Taxibeat  και online,  στο www.taxibeat.com/book-a-taxi.

Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2013

ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ DEAD SPACE 3 ΈΝΑ ΑΠΌ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΓΕΝΙΑΣ

The cover depicts the words "Dead Space&q...
. (Photo credit: Wikipedia)

Η EA και η Visceral Games ανακοίνωσαν το συναρπαστικό downloadable content pack: Dead Space 3 Awakened


Η έντονη, τρομακτική και γεμάτη δράση μάχη ενάντια στα Necromorphs επιστρέφει- αυτή τη φορά όμως οι παίκτες δεν θα χρειαστεί να τους αντιμετωπίσουν μόνοι τους! Η Visceral Games, ένα από τα στούντιο της Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA), ανακοίνωσε ότι το Dead Space™ 3, το πρώτο μεγάλο entertainment blockbuster για το 2013, είναι πλέον διαθέσιμο στα ράφια των καταστημάτων στην Ευρώπη και στο Origin.com. Η κυκλοφορία του παιχνιδιού ανακοινώθηκε σε περισσότερα από 30 μέσα συμπεριλαμβανομένων των USA Today, Forbes, NBC News και IGN ως ένα από τα πιο πολυαναμενόμενα παιχνίδια του 2013. Το Dead Space 3 εισάγει ένα καινοτόμο χαρακτηριστικό το drop-in/drop-out, ένα ολοκαίνουργιο σύστημα crafting όπλων και μεταφέρει τους παίκτες σε μια συναρπαστική εξόρμηση μέσα από τον τρόμο που βρίσκεται καλά κρυμμένος στο βαθύ διάστημα και στον αμείλικτο παγωμένο πλανήτη του Tau Volantis. Το Dead Space 3 έχει σημειώσει παγκόσμια επιτυχία έχοντας βαθμολογηθεί με 9.0 από το Multiplayer.it της Ιταλίας, με 9.0 από το AusGamers της Αυστραλίας, με 8.8 από το 3DJuegos.com της Ισπανίας και με 9.75 από τον περιοδικό Game Informer της Βόρειας Αμερικής. Ως αποτέλεσμα αυτών των τεσσάρων βαθμολογιών, το παιχνίδι λανσάρεται με μέσο όρο 9.1, ενώ επιβραβεύτηκε από το περιοδικό Game Informer που δήλωσε ότι το Dead Space 3 είναι ένα από τα καλύτερα παιχνίδια της σημερινής γενιάς.

Η Visceral Games ανακοίνωσε επίσης ότι οι παίκτες μπορούν να επεκτείνουν αυτή την βάρβαρη περιπέτεια τον Μάρτιο με το Dead Space™ 3 Awakened, ένα ολοκαίνουργιο digital download pack. Στο Dead Space 3 Awakened, οι παίκτες θα έχουν τη δυνατότητα να βιώσουν τα σκοτεινότερα κεφάλαια του franchise καθώς οι μάχες με τα Necromorph γίνονται ακόμη πιο φρικτές και τρομακτικές. Το pack θα είναι διαθέσιμο τον Μάρτιο για το PlayStation, για PC μέσω του Origin.com στη τιμή των $9.99 ενώ για το Χbox Live με 800 MS βαθμούς.

Ο Steve Papoutsis, Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής της Visceral games και Executive Producer στο Dead Space 3 δήλωσε «Με το Dead Space 3 στόχος μας ήταν να εξελιχθεί το franchise εισάγοντας νέα καινοτόμα χαρακτηριστικά όπως το drop-in/drop-out co-op, το crafting όπλων μέσα από μια συναρπαστική ατμόσφαιρα κρατώντας τον παίκτη σε μια μόνιμη κατάσταση αγωνίας, τρόμου, και δράσης συνοδευόμενη από τους γνωστούς ήχους – σήμα κατατεθέν της σειράς», δήλωσε ο Steve Papoutsis, Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής της Visceral games και Executive Producer στο Dead Space 3. «Οι παίκτες θα μπορούν να βρίσκονται μέσα και έξω από το διάστημα, θα μεταφέρονται σε έναν νέο παγωμένο πλανήτη γεμάτο βία όπου θα τους επιτρέπεται να εξερευνήσουν πολλά διαφορετικά εγκαταλελειμμένα διαστημόπλοια και σπηλιές. Αλλά δεν σταματάμε εδώ. Στο Dead Space 3 Awakened, οι παίκτες θα βιώσουν κάποια από τα πιο ακραία περιεχόμενα που έχουν συναντήσει ποτέ στα παιχνίδια Dead Space – που σίγουρα θα το λατρέψουν.»

Το Dead Space 3 φτάνει τους παίκτες στα άκρα σε μια αγωνιώδη αποστολή να ανακαλύψουν το μυστικό της εισβολής των Necromorph και να ξετυλίξουν το μυστήριο πίσω από τους μυστηριώδης Markers. Για πρώτη φορά, οι παίκτες μπορούν να επιλέξουν να ζήσουν την εμπειρία αυτή μόνοι τους ή με έναν φίλο, χρησιμοποιώντας το ολοκληρωμένο drop-in/drop-out co-op χαρακτηριστικό. Στο co-op, οι παίκτες παίζουν τον ρόλο του Λοχία John Carvet- ενός ανελέητου στρατιώτη που έχασε την οικογένεια του με την εισβολή των Necromorph- ξεκλειδώνοντας τις λεπτομέρειες της ιστορίας, δευτερεύουσες αποστολές και gameplay mechanics που μόνο αυτός μπορεί να αποκαλύψει. Το Dead Space 3 επίσης παρουσιάζει έναν νέο εχθρικό πλανήτη που ονομάζεται Tau Volantis όπου ρίχνει τους παίκτες ενάντια θανατηφόρες συνθήκες υπό το μηδέν και ενάντια ιδιαίτερα εξελιγμένων εχθρών συμπεριλαμβανομένων νέων Necromorphs και γιγαντιαίων πλασμάτων. Χρησιμοποιώντας το ολοκαίνουργιο σύστημα crafting όπλων, οι παίκτες μπορούν να φτιάξουν καταστροφικά όπλα για να νικήσουν οποιονδήποτε εχθρό βρεθεί στον δρόμο τους.

Το Dead Space 3 είναι τώρα διαθέσιμο στην Ευρώπη για το PlayStation®3, το Xbox 360® και PC. Eχει αξιολογηθεί με M για Mature από το ESRB. Μπορείτε να μας ακολουθήσετε στο Twitter®: www.twitter.com/deadspace. και να γίνετε φίλος μας στο Facebook® στο www.facebook.com/deadspace. Για περισσότερες πληροφορίες και νέα, μπορείτε να επισκεφτείτε το www.deadspace.com ενώ επιπλέον πληροφορίες και διαθέσιμα assets μπορείτε να βρείτε στο http://www.info.ea.com.

Enhanced by Zemanta

Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2013

Εκδήλωση «Youth Online Safety: Σερφάρω, δε ρισκάρω»


Από τη Microsoft Ελλάς και “Tο Χαμόγελο του Παιδιού”


Η ασφαλής συμπεριφορά των νέων στο διαδίκτυο θα βρεθεί στο επίκεντρο της εκδήλωσης «Youth Online Safety: Σερφάρω, δε ρισκάρω» που διοργανώνεται για τρίτη συνεχή χρονιά από τη Microsoft Ελλάς και “Το Χαμόγελο του Παιδιού”. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 19 Φεβρουαρίου και ώρα 10πμ στον πολυχώρο Gazarte (Βουτάδων 32-34, Γκάζι).

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης  στελέχη της Microsoft Ελλάς και εκπρόσωποι του συλλόγου “Το Χαμόγελου του Παιδιού” θα αναφερθούν εκτενώς στους κινδύνους του διαδικτύου και θα δώσουν χρήσιμες συμβουλές για ασφαλή πλοήγηση. Στόχος της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας είναι η ανάπτυξη ενός δυναμικού διαλόγου σχετικά με την προστασία των προσωπικών δεδομένων και το φαινόμενο του εκφοβισμού μέσω διαδικτύου, καθώς και η συζήτηση περί ασφαλούς διαδικτυακής συμπεριφοράς.

Την εκδήλωση θα παρακολουθήσουν μαθητές  της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να μοιραστούν τις εμπειρίες τους και να εκφράσουν  τις ανησυχίες τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι στη συζήτηση θα συμμετέχουν και σχολεία εκτός Αθηνών μέσω της τεχνολογίας του Skype.

Η εκδήλωση θα μεταδοθεί μέσω live streaming στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.microsoftlive.gr/youthonlinesafety.

15 εκατομμύρια καταναλωτές επέλεξαν τη σειρά Optimus L της LG


Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε ότι, κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων μηνών, προχώρησε σε πωλήσεις που αντιστοιχούν σε μια συσκευή Optimus L Series ανά δευτερόλεπτο, ‘εκτοξεύοντας’ τις συνολικές πωλήσεις των δημοφιλών smartphones σε επίπεδα πάνω από τα 15 εκ. μονάδες. Από την παρουσίαση της σειράς για πρώτη φορά στο περυσινό Mobile World Congress (MWC), τα smartphones Optimus L Series αποτέλεσαν τη συσκευή επιλογής για καταναλωτές από ολόκληρο τον κόσμο, οι οποίοι ήθελαν ένα αξιόπιστο smartphone με μοναδικό σχεδιασμό. Κτίζοντας πάνω σε αυτήν τη δυναμική, η LG θα παρουσιάσει στο MWC 2013 μια νέα γενιά των κομψών αυτών συσκευών, με ακόμη πιο προηγμένο design και βελτιωμένα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Οι συσκευές Optimus L SeriesII συνεχίζουν την παράδοση των προκατόχων τους, προσφέροντας τη μοναδική εμπειρία χρήσης που χαρακτηρίζει τα smartphones της LG. Τα Optimus L3II, Optimus L5II και Optimus L7II διαθέτουν κομψό σχεδιασμό, ενώ το πλαίσιο τους έχει διαμορφωθεί με τεχνολογία laser, εξασφαλίζοντας μια άνετη γραμμή σύγχρονου σχεδιασμού. Ο μοντέρνος χαρακτήρας των συσκευών τονίζεται και από τον έξυπνο φωτισμό LED στην περίμετρο του πλήκτρου αρχικής οθόνης, ενώ ο χρήστης μπορεί να διαμορφώνει τη συσκευή σύμφωνα με το προσωπικό του στυλ.

«Η επιτυχία της σειράς Optimus L αποδεικνύει στην πράξη την πεποίθησή μας ότι υπάρχει πραγματικά μια αγορά για αξιόπιστα smartphones, τα οποία αντιπροσωπεύουν τις μοναδικές προτιμήσεις κάθε καταναλωτή», δήλωσε ο Δρ. Jong-seok Park, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος στην LG Electronics Mobile Communications Company. «Η νέα Optimus L SeriesII προεκτείνει τη σχεδιαστική φιλοσοφία της προηγούμενης σειράς, γεγονός που μας καθιστά αρκετά σίγουρους ότι έχουμε στα χέρια μας άλλη μια μεγάλη εμπορική επιτυχία».

Τα νέα smartphones Optimus L SeriesII θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στο Mobile World Congress, μέσα στο Φεβρουάριο. Οι επισκέπτες του MWC θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά τα νέα μοντέλα, στο LG Booth, στην Αίθουσα 3 του συνεδρίου.

Enhanced by Zemanta

Αύξηση του Κακόβουλου Λογισμικού στις κινητές συσκευές, των Botnets και των Διαρροών στο Cloud


Προβλέψεις  απειλών για το 2013 από την ESET


Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, η ESET, αξιοποιώντας τις ομάδες έρευνας που διαθέτει παγκοσμίως, εξέδωσε έκθεση με την αξιολόγηση των απειλών που σημειώθηκαν το 2012 και προβλέψεις για το 2013. Σύμφωνα με αυτή, αναμένεται σημαντική αύξηση του κακόβουλου λογισμικού που προσβάλλει κινητές συσκευές, διεύρυνση της διάδοσης malware μέσω των websites και συνεχόμενη αύξηση των botnets καθώς και των επιθέσεων στο cloud με αποτέλεσμα διαρροές πληροφοριών.

Σημαντική αύξηση στο malware που προσβάλλει κινητές  συσκευές: Κατά το 2012 παρατηρήθηκε η εδραίωση κακόβουλων προγραμμάτων σχεδιασμένων να προσβάλλουν συσκευές που βασίζονται στην τεχνολογία Android, δεδομένης μάλιστα της αύξησης χρήσης των συγκεκριμένων συσκευών. Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2012, σύμφωνα με την IDC, το λειτουργικό σύστημα της Google κατέγραψε αύξηση 145% στο μερίδιο αγοράς και τις πωλήσεις συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Επιπλέον, η Juniper Research εκτιμά ότι το 2013, ο αριθμός των χρηστών που θα χρησιμοποιούν τα smartphones τους για να διεκπεραιώσουν οικονομικές συναλλαγές θα ανέλθει στους 530 εκατ., τη στιγμή που το 2011 μόνο 300 εκατ. χρήστες είχαν πρόσβαση σε τραπεζικούς λογαριασμούς μέσω των τηλεφωνικών συσκευών τους. Σε αυτό το πλαίσιο, η ESET θεωρεί ότι το 2013 θα υπάρξει σημαντική αύξηση του malware που προσβάλλει κινητές συσκευές, προβλέποντας μάλιστα ότι θα γίνεται όλο και πιο πολύπλοκο, επεκτείνοντας το φάσμα των κακόβουλων ενεργειών που προκαλεί στις μολυσμένες συσκευές.

Σε  ότι αφορά στις οικογένειες malware για Android – κακόβουλου κώδικα που  η διαφοροποίησή τους επιβάλλει  την κατάταξή τους σε μοναδική κατηγορία  – το Νοέμβριο του 2011 ο αριθμός  τους ήταν 52 συγκριτικά με τις 56 που  καταγράφηκαν το Νοέμβριο του 2012. Παρόλο που ο αριθμός αυτός δεν  σημείωσε σημαντική αύξηση, είναι  ωστόσο ενδεικτικός ότι τα signatures και οι παραλλαγές ενισχύθηκαν ραγδαία, γεγονός που οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ο αριθμός των απειλών  για Android θα συνεχίσει να αυξάνεται  ασχέτως του συνολικού αριθμού  οικογενειών malware, όπως συμβαίνει και  με το λειτουργικό σύστημα των Windows. Λαμβάνοντας υπόψη τις οικογένειες  αυτές και τις κακόβουλες ενέργειες (payload) σε συσκευές Android, η ESET εκτιμά ότι  θα υπάρξουν τρεις τύποι «συμπεριφορών»: κλοπή πληροφοριών (spyware), αποστολή μηνυμάτων SMS με τηλεφωνικούς αριθμούς υψηλής χρέωσης, και μετατροπή των συσκευών σε «Ζόμπι» (botnet).

Η πλειοψηφία των οικογενειών αυτών  στόχο έχει την εγγραφή των  θυμάτων σε τηλεφωνικούς αριθμούς υψηλής χρέωσης. Από την άλλη, υπάρχουν απειλές  που μετατρέπουν τις συσκευές σε «Ζόμπι», γεγονός που σημαίνει ότι η πρόσβαση των συγκεκριμένων  συσκευών περνάει στα χέρια των  κυβερνοεγκληματιών, οι οποίοι ενεργούν απομακρυσμένα εγκαθιστώντας κακόβουλο  κώδικα, υποκλέπτοντας σημαντικά  δεδομένα, τροποποιώντας παραμέτρους  και άλλες ενέργειες.

Σημαντική αύξηση κατά το 2012 σημείωσε επίσης ο αριθμός των παραλλαγών malware για Android. Ως παραλλαγή ορίζεται μία τροποποιημένη έκδοση ενός συγκεκριμένου και γνωστού κακόβουλου προγράμματος. Στο γράφημα φαίνονται τέσσερις οικογένειες malware για Android και ο αριθμός των παραλλαγών που παρουσιάστηκαν το 2011 και το 2012. Ενδιαφέρον παρουσιάζει ότι για κάθε νέα παραλλαγή που εμφανίζεται, οι αναλυτές των ESET Labs προσθέτουν μία κατάληξη κατά αλφαβητική σειρά η οποία αλλάζει καθώς αυξάνει ο αριθμός τους.

Διάδοση malware μέσω websites: Το 2013 η ESET αναμένει επίσης την εδραίωση μίας αλλαγής που καλλιεργείται τα τελευταία χρόνια, του τρόπου δηλαδή που οι κυβερνοεγκληματίες διαδίδουν κακόβουλο κώδικα. Η διάδοση κακόβουλου λογισμικού μέσω αφαιρούμενων μέσων αποθήκευσης εξαλείφεται για να δώσει τη θέση της στη χρήση ενός διαμεσολαβητή προκειμένου να προσελκύσει νέα θύματα. Ο διαμεσολαβητής είναι ένας web server που έχει παραβιαστεί ώστε να μπορεί να φιλοξενεί απειλητικό υλικό. Με αυτόν τον τρόπο, οι  κυβερνοεγκληματίες στέλνουν hyperlinks που παραπέμπουν το χρήστη στο εν λόγω κακόβουλο λογισμικό.

Όλα τα στοιχεία του χρήστη καταγράφονται  και αποθηκεύονται στους παραβιασμένους servers όπου η εξάλειψη του malware και  η διαγραφεί των κλεμμένων  δεδομένων είναι πιο δύσκολη

Παράλληλα, όλες οι κλεμμένες πληροφορίες αποθηκεύονται  στους παραβιασμένους servers, ώστε να αποφευχθεί η συμμετοχή των προσωπικών υπολογιστών που προστατεύονται καλύτερα, οπότε η ανίχνευση και  εξάλειψη του malware θα οδηγήσει στην απώλεια  των κλεμμένων δεδομένων.

Όλες  οι κλεμμένες πληροφορίες αποθηκεύονται  στους παραβιασμένους servers, ώστε να αποφευχθεί η συμμετοχή των προσωπικών υπολογιστών που προστατεύονται καλύτερα, οπότε η ανίχνευση και  εξάλειψη του malware θα οδηγήσει στην απώλεια  των κλεμμένων δεδομένων.



Τα Botnets αυξάνονται: Από το 2010, το κακόβουλο λογισμικό που έχει σχεδιαστεί για την κλοπή δεδομένων και τη δημιουργία εσόδων για τους κυβερνοεγκληματίες έχει εδραιωθεί. Κατά το 2011, παρατηρήθηκε αξιοσημείωτη αύξηση στα botnets και φέτος διατηρούν σταθερά ανοδική πορεία παγκοσμίως. Αναμφισβήτητα το worm Dorkbot αποτελεί μία από τις πιο σημαντικές απειλές, που μετατρέπει τον υπολογιστή του θύματος σε «Ζόμπι».

Το cloud και  οι περιπτώσεις διαρροής πληροφοριών: Η αποθήκευση δεδομένων στο cloud αποτελεί άλλη μία τάση που έχει αυξηθεί κατά το 2012. Σύμφωνα με την εταιρία αναλύσεων Gartner, η αυξανόμενη χρήση συσκευών που διαθέτουν κάμερες, όπως tablets και smartphones, έχει άμεση επίδραση στην αυξημένη ανάγκη των καταναλωτών να αποθηκεύουν περισσότερα δεδομένα στο cloud. Παρόλο που η τεχνολογία αυτή διευκολύνει τους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες από οποιαδήποτε συσκευή που συνδέεται στο Internet, παράλληλα καθιστά τις συσκευές αυτές στόχαστρο απειλών, που μπορούν να παραβιάσουν την ασφάλεια των δεδομένων και να προκαλέσουν διαρροές.

Αυτό  αποδείχτηκε όταν κυβερνοεγκληματίες απέκτησαν πρόσβαση σε λογαριασμούς Dropbox, κλέβοντας στοιχεία πρόσβασης  χρηστών από κάποια άλλη πηγή. Παρόλο που δεν ευθυνόταν η ίδια η  υπηρεσία του Dropbox, το συμβάν ώθησε το site στην αναβάθμιση της ασφάλειας  του. Συμβάντα διαρροών παρατηρήθηκαν  και σε άλλα portals κατά το 2012, όπως στο LinkedIn, το Yahoo! και το Formspring. Από την  άλλη, γνωστά πιστωτικά ιδρύματα όπως η Visa και η MasterCard αναγκάστηκαν να εκδώσουν ειδοποιήσεις όταν ένα σύστημα επεξεργασίας πληρωμών αντιμετώπισε πρόβλημα διαρροής πληροφοριών. Το περιστατικό αυτό επηρέασε συνολικά 56.455 λογαριασμούς και για  τις δύο εταιρίες, από τους οποίους  οι 876 χρησιμοποιήθηκαν για κάποιο είδος  εξαπάτησης.

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ επισκεφθείτε τη σελίδα: http://go.eset.com/us/resources/white-papers/Trends_for_2013_preview.pdf .

Enhanced by Zemanta

Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013

«Μία του κλέφτη, δύο του κλέφτη, τρεις...» Η LG προσφέρει suspense μέσω Facebook με το νέο διαγωνισμό ‘Catch the thief of LG OLED TV’


Με  τον online διαγωνισμό της LG, οι συμμετέχοντες έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν μια CINEMA 3D/SMART TV 55 ιντσών

 Η LG Electronics Hellas παρουσιάζει το νέο της διαγωνισμό «Catch the thief of LG OLED TV» στη σελίδα της στο Facebook , δίνοντας την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να κερδίσουν την Full LED Cinema 3D Smart TV 55 ιντσών της LG. Η νέα τηλεόραση έχει πλάτος μόλις 15 χιλιοστά και απέσπασε πρόσφατα το βραβείο EISA Καλύτερου Προϊόντος 2012 – 2013 στην κατηγορία Smart TV, καθώς περιλαμβάνει μια μεγάλη ποικιλία από καινοτόμες λειτουργίες.

Το concept του διαγωνισμού είναι ιδιαίτερα πρωτότυπο και διασκεδαστικό. Οι παίκτες αναλαμβάνουν το ρόλο του φύλακα και θα πρέπει να εντοπίσουν τον κλέφτη της λεπτής LG OLED TV σ’ ένα κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών, ανάμεσα σε δεκάδες ανθρώπους. Ο διαγωνισμός αποτελείται από 2 πίστες, στις οποίες οι παίκτες θα πρέπει να πατήσουν το κουμπί, όταν εντοπίσουν τον κλέφτη. Οι συμμετέχοντες που θα ‘πιάσουν τον κλέφτη’, μπαίνουν αυτόματα στην κλήρωση για να κερδίσουν την εκπληκτική CINEMA 3D / SMART TV 55 ιντσών.

Η τεχνολογία Cinema 3D και Full HD εικόνα της OLED TV 55 ιντσών της LG προσφέρει στον θεατή κινηματογραφική και άνετη εμπειρία θέασης με ολοζώντανα χρώματα. Επιπλέον, μέσω της λειτουργίας SmartShare, οι θεατές μπορούν να μοιραστούν περιεχόμενο από οποιαδήποτε συσκευή στην τηλεόραση με εύκολο και γρήγορο τρόπο. Ακόμα, οι εφαρμογές της LG Smart TV παρέχουν σε όλη την οικογένεια απεριόριστες επιλογές ψυχαγωγίας.

Πάρε μέρος  στο διαγωνισμό (https://www.facebook.com/lghellas/app_152961914851435) , πιάσε τον κλέφτη και μπες στην κλήρωση για την Full LED Cinema 3D Smart TV 55 ιντσών της LG, γιατί Life’s Good!

Την επιμέλεια  και το concept του διαγωνισμού έχει αναλάβει η Publicis Hellas.

Σάββατο, 2 Φεβρουαρίου 2013

ESET: Trojan έκλεψε στοιχεία εισόδου χιλιάδων χρηστών του Facebook


Róbert Lipovský
Ένα νέο trojan κοινωνικής εξαπάτησης που κατόρθωσε να κλέψει τις πληροφορίες εισόδου από περισσότερους από 16.000 λογαριασμούς χρηστών στο Facebook ανακάλυψε η ESET. Στόχος του κακόβουλου λογισμικού υπήρξε η κλοπή προσωπικών στοιχείων εισόδου στο Facebook (login details) και, σε περίπτωση που έπαιζε το παιχνίδι Texas HoldEm Poker, να δημιουργήσει link των στοιχείων με τα στατιστικά των χρηστών του δημοφιλούς και νόμιμου παιχνιδιού της Zynga Inc, που διαθέτει πάνω από 35 εκατ. ενεργούς χρήστες. Σύμφωνα με τα στατιστικά ανίχνευσης της ESET το malware εξαπλώθηκε σχεδόν αποκλειστικά στο Ισραήλ.

Η ESET ξεκίνησε να ερευνά το Trojan στις αρχές του 2012, ωστόσο, οι χρήστες των λύσεων ασφαλείας ESET ήταν προστατευμένοι ήδη από το Δεκέμβριο του 2011, χάρη στην προληπτική ανίχνευση αυτής της απειλής. Επίσης, καθώς σύμφωνα με τα στατιστικά ανίχνευσης η απειλή διαδιδόταν μόνο στο Ισραήλ, η ESET είχε ενημερώσει την Ισραηλινή CERT (Computer Emergency Response Team) και τις αστυνομικές αρχές από τις αρχές του 2012. Πλέον οι έρευνες έχουν ολοκληρωθεί, η απειλή έχει εξουδετερωθεί και η ESET είναι σε θέση να αποκαλύψει πληροφορίες για την ανατομία της επίθεσης.

Η επίθεση στηρίχθηκε στη χρήση του malware για την απόκτηση των στοιχείων εισόδου του χρήστη στο Facebook, το σκορ του στο παιχνίδι του πόκερ, καθώς και των πληροφοριών που είναι αποθηκευμένες στις ρυθμίσεις του Facebook αναφορικά με τον αριθμό των πιστωτικών καρτών και τη δυνατότητα αύξησης της πίστωσης στο Texas HoldEm Poker, αφού το παιχνίδι διέθετε μία λειτουργία που επέτρεπε την αναπλήρωση της αξίας της μάρκας με πραγματικά χρήματα, εισάγοντας τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας ή του λογαριασμού PayPal. Για να αποκτηθούν τα στοιχεία εισόδου, κατά την επίθεση χρησιμοποιήθηκε ένας «στρατός» 800 υπολογιστών, που είχαν όλοι μολυνθεί και ελέγχονταν από τον επιτιθέμενο, εκτελώντας εντολές από το C&C (Command&Control) server. Οι μολυσμένοι υπολογιστές λάμβαναν εντολές να συνδεθούν στους λογαριασμούς Facebook του χρήστη και να αποκτήσουν το σκορ του στο Texas HoldEm, καθώς και τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών. Σε περίπτωση που ο χρήστης δεν είχε πιστωτική κάρτα ή είχε χαμηλό σκορ, ο μολυσμένος υπολογιστής λάμβανε οδηγίες να μολύνει το προφίλ του Facebook του θύματος με ένα link που οδηγούσε σε έναν ιστότοπο phishing, ο οποίος άμεσα ή έμμεσα δελέαζε τους φίλους του χρήστη να επισκεφθούν ένα website που έμοιαζε με την αρχική σελίδα του Facebook. Αν οι ίδιοι έβαζαν σε αυτή τη σελίδα τα στοιχεία εισόδου τους, τότε επίσης μολύνονταν. Η ESET εκτιμά ότι με την επίθεση αυτή αποκτήθηκε πρόσβαση στα στοιχεία εισόδου 16.194 λογαριασμών, επισημαίνει ωστόσο ότι οποιαδήποτε εφαρμογή του Facebook θα μπορούσε να μολυνθεί κατά αυτόν τον τρόπο, και όχι μόνο το Texas HoldEm Poker.

«Δεν αρκεί μόνο μία καλή λύση ασφαλείας για να είμαστε ασφαλείς από τις επιθέσεις που βασίζονται σε μεθόδους κοινωνικής εξαπάτησης, χρειάζεται επίσης να είμαστε οι ίδιοι προσεκτικοί σε τέτοια τεχνάσματα,» επισημαίνει ο Róbert Lipovský, Security Intelligence Team Lead στην ESET, προσθέτοντας «Ο χρήστης θα μπορούσε να αναγνωρίσει την ψεύτικη σελίδα Facebook αν έλεγχε το URL του site.»

Ο αριθμός  των απειλών που εμφανίζονται στο Facebook αυξάνεται ταχύτατα. Για το λόγο αυτό, η ESET διαθέτει δωρεάν μία νέα εφαρμογή ασφαλείας, το ESET Social Media Scanner, η οποία μπορεί να ανιχνεύσει links με κακόβουλο και phishing περιεχόμενο στο προφίλ του χρήστη καθώς και στο χρονολόγιο των φίλων του στο Facebook. Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν τη σελίδα: http://blog.eset.com/2013/01/29/pokeragent-stealing-over-16000-facebook-credentials.

Enhanced by Zemanta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...