Θεματολογία συνεδρίου
Το Creativity 360° θα καταπιαστεί με μια σειρά από καίρια ζητήματα κομβικής σημασίας, όπως είναι:
- η αποτελεσματικότητα της δημιουργικότητας και πώς μπορούν οι σπουδαίες ιδέες να κάνουν τη διαφορά στις μέρες μας.
- η ανάγκη επένδυσης (υλικής και μη) των marketers στη δημιουργικότητα και η δικαίωση αυτής της τακτικής εν μέσω κρίσης.
- η αντισυμβατική σκέψη και γιατί αποτελεί αυτή την πλέον ενδεδειγμένη στρατηγική για επιτυχή αποτελέσματα.
- το Διαδίκτυο, το οποίο έχει εξελιχτεί πια σε κάτι περισσότερο από άλλο ένα Μέσο προβολής.
- οι πάλαι ποτέ παθητικοί καταναλωτές, οι οποίοι έχουν πλέον τόσο τη δύναμη όσο και τη διάθεση να καθιερώσουν ή να αποκαθηλώσουν ένα brand. Τι πρέπει να προσέξουμε.
- η σημασία του web design, το branding και η καθοριστική επίδραση που μπορεί να έχει αυτό στην πορεία ενός brand.
- Η εξέλιξη του direct marketing και η απαρχή μιας νέας (πολύ ελπιδοφόρας) εποχής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!