Μάλιστα, υπολογίζεται πως 10 και πλέον εκατομμύρια impressions αντιστοιχούν σε 32 περίπου αγορές ανά τον κόσμο. Την ίδια στιγμή, η Ινδονησία, η Ινδία, οι ΗΠΑ και η Νότιος Αφρική διατήρησαν τις θέσεις τους μέσα στις πέντε κορυφαίες χώρες, με τον Καναδά να τις πλαισιώνει, καθώς παρουσίασε αύξηση της τάξης του 68%. Όσο για το Ηνωμένο Βασίλειο, απόλαυσε το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης μεταξύ των ανεπτυγμένων οικονομιών (114%), ωστόσο έχασε τη θέση του στο Top 20 από την αναπτυσσόμενη αγορά του Βιετνάμ, η οποία βελτιώθηκε κατά 166%!
Τετάρτη 14 Απριλίου 2010
ΑΝΟΔΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ MOBILE ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
Μάλιστα, υπολογίζεται πως 10 και πλέον εκατομμύρια impressions αντιστοιχούν σε 32 περίπου αγορές ανά τον κόσμο. Την ίδια στιγμή, η Ινδονησία, η Ινδία, οι ΗΠΑ και η Νότιος Αφρική διατήρησαν τις θέσεις τους μέσα στις πέντε κορυφαίες χώρες, με τον Καναδά να τις πλαισιώνει, καθώς παρουσίασε αύξηση της τάξης του 68%. Όσο για το Ηνωμένο Βασίλειο, απόλαυσε το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης μεταξύ των ανεπτυγμένων οικονομιών (114%), ωστόσο έχασε τη θέση του στο Top 20 από την αναπτυσσόμενη αγορά του Βιετνάμ, η οποία βελτιώθηκε κατά 166%!
Ετικέτες
Advertising,
Advertising and Marketing,
Business,
Business and Economy,
BuzzCity,
Mobile,
Outdoor Advertising,
Telecommunications
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!